بیش از ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد، مجری طرح اوقات فراغت در طبس

معاون ‌آموزش و پژوهش دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی با بیان این که بیش از ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد، مجری طرح اوقات فراغت در طبس هستند گفت: تنها شهرستانی که در خراسان جنوبی نمایندگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را داراست، شهرستان طبس است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس، محمد نخعی‌پور در مراسم افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان مسجدی (آسمانی ها) در طبس بیان داشت: مدیر مسئولان کانون های فرهنگی و هنری بستر را برای حضور جوانان و کودکان در مساجد فراهم کنند.

وی افزود: مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وظیفه سنگینی را عهده‌دار هستند و باید برای برنامه‌های خود چشم انداز ترسیم نمایند و برای انجام فعالیت‌ها برنامه ریزی داشته باشند.

معاون ‌آموزش و پژوهش دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به هرمیزانی که کار فرهنگی انجام دهند، قابل تقدیر است و مقوله فرهنگ دیربازده است و نتیجه کار فرهنگی در آینده و با مرور زمان به ثمر می‌نشیند.

نخعی‌پور با بیان این که بیش از ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد، مجری طرح اوقات فراغت در طبس هستند گفت: تنها شهرستانی که در خراسان جنوبی نمایندگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را داراست، شهرستان طبس است و این به دلیل اهمیت و جایگاه این شهرستان ویژه می‌باشد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام مهدی آئین‌پرست، مسئول نمایندگی دبیرخانه کانون‌های مساجد در طبس ضمن خوش‌آمد‌گویی، به بیان گزارش عملکرد و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پرداخت.

همچنین در حاشیه برگزاری این مراسم، جلسه هم‌اندیشی رابطین خواهر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد طبس نیز برگزار شد.

گفتنی است معاون ‌آموزش و پژوهش دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی پس ازاین مراسم، از موسسه شمیم معرفت گلشن و تعدادی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد طبس بازدید نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 17 =