دانشگاه پیام نور طبس در سال تحصیلی جدید در ۲۳ رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد

سرپرست دانشگاه پیام نور طبس گفت: دانشگاه پیام نور طبس در ۲۳ رشته گرایش در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی جدید به دو شیوه با آزمون و بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مصطفی اخوان‌صفار سرپرست دانشگاه پیام نور طبس اظهار داشت: دانشگاه پیام نور طبس در ۲۳ رشته گرایش در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی جدید به دو شیوه با آزمون و بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

اخوان‌صفار، تحصیل همزمان در ۲ رشته دانشگاهی، تحصیل رایگان دانشجویان ممتاز، امکان استفاده از معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول خدمت وظیفه عمومی، پایین‌ترین شهریه در قیاس با تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، برگزاری آزمون‌های پایان ترم در محل سکونت دانشجو، انتخاب شیوه ادامه تحصیل اعم از آموزش محور، پژوهش محور، حضوری یا غیرحضوری را از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور برشمرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور طبس تصریح کرد: اکثر دانشجویان این دانشگاه بومی می‌باشند و حدود ۱۰۰۰ نفر از این تعداد دانشجویان را خانم‌ها تشکیل داده‌اند که وجود این امکانات و تنوع رشته‌ها، امکان تحصیل در کنار خانواده امنیت اجتماعی و روانی را برای هم خانواده‌ها و هم دانشجویان به دنبال دارد، که قطعا نگرانی‌ها و خطرات مسافرت به سایر شهرها جهت ادامه تحصیل را از بین می‌برد.

اخوان‌صفار عنوان کرد: تاکنون ۱۳۳۸ نفر از این دانشگاه در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شده‌اند که از این تعداد ۲۵۰ نفر توانسته‌اند در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های دولتی ادامه تحصیل دهند.

وی به برگزاری امتحانات پایان ترم بصورت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال دانشجویان از آزمون‌های الکترونیکی، در سال تحصیلی جدید این امکان فراهم گردیده تا برای اولین بار امکان برگزاری آزمون میان‌ترم به صورت الکترونیکی و تحت وب با توجه به درس مربوطه و درخواست استاد فراهم شود.

اخوان‌صفار رشته‌های تحصیلی دانشگاه در مقطع کارشناسی را مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، مهندسی منابع طبیعی، مهندسی صنایع، زمین شناسی، علوم تربیتی(دوگرایش)، مشاوره و راهنمایی، مدیریت(بازرگانی-صنعتی-دولتی-جهانگردی)، زبان و ادبیات فارسی، مترجمی زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی، الهیات، روانشناسی، حقوق، حسابداری، علوم سیاسی برشمرد.

وی از رشته شیمی گرایش تجزیه به عنوان رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه نام برد که در سال جدید تحصیلی پذیرش خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه پیام نور طبس خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org از طریق آزمون یا بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام نمایند.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانشگاه پیام نور طبس در سال تحصیلی جدید در ۲۳ رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد;

  1. متاسفانه برای گسترش موثر آموزش عالی در شهرمان طبس دیگر خیلی دیر شده ، چون در این برهه از زمان در فصل “کاهو بازار” مدرک تحصیلی و انبوه “مدرک به دستان علاف” هستیم !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =