اقدامات شاخص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس در دولت یازدهم

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس شاخص‌ترین برنامه های این اداره را در دولت تدبیر و امید تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس، عباس سنچولی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون که در شهریور سال ۹۵ هستیم اقدامات زیادی در حوزه فرهنگ و هنر داشته است.

وی در گفتگو با خبرنگار طبس نیوز از اقدامات شاخص این اداره در دولت تدبیر و امید نام برد و افزود: ایجاد نمایندگی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان جنوبی منطقه ویژه طبس و رونمایی از کتاب«صحرای طبس، رستاخیز شن ها» منتخب آثار اولین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن ها و برگزاری اولین جشنواره سراسری عکس کویر و زندگی از جمله برنامه های ما بود.

سنچولی افزود: آغاز احداث فاز اول سالن تمرین نمایش (پلاتو) به مساحت ١٠٠مترمربع با اعتبار٧٨٠میلیون ریال و تجهیز و افتتاح سینما فرهنگ دیجیتال طبس از اقدامات موثر فرهنگی در حوزه کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس است.

وی خاطر نشان کرد: مساعدت مالی و تجهیز کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان طبس به میز، صندلی، قفسه کتابخانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و اهدا شش هزار جلد کتاب از برنامه های شاخص این اداره در طی یکسال گذشته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس اظهار داشت: پنج نمایشگاه کتاب و دو نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت برپاشده و ٣١کانون فرهنگی و هنری مسجد در شهرستان طبس دایر شده است.

وی گفت: صدور یک فقره مجوز مشاغل خانگی، صدور مجوز چاپ ١۵عنوان کتاب در طبس، صدور و تمدید ٢٠ پروانه فعالیت مراکز فرهنگی و هنری شهرستان طبس شامل چاپخانه، کانون آگهی و تبلیغاتی ،موسسه فرهنگی و هنری، موسسه فرهنگی قرآن و عترت، پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی، آموزشگاه آزاد هنری در سال های ٩٢تاکنون از دیگر طرح ها و برنامه های این اداره است.

دیدگاهی در “اقدامات شاخص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس در دولت یازدهم

  1. از زحمات جناب اقای سنچولی به جهت پیگیریهای مجدانه ایشان جهت ارتقائ سطح فرهنگی طبس و اجرای پروژه های گوناگون تشکر می شود و امید است هم دولت محترم وهم مردم قدر این گونه مسئولین را بیشتر بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =