همزمان با سراسر کشور؛ اکران فیلم های جشنواره فجر در خراسان جنوبی

در نمایش همزمان فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان خراسان جنوبی، ١۶ فیلم در قالب ٣٢ سانس از ١۴ بهمن ماه در آمفی تئاتر علامه فرزان بیرجند اکران می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس، براساس درخواست علاقه‌مندان به سینما، این جشنواره همزمان با تهران در شهرهای مختلف کشور برگزار و در استان خراسان جنوبی، ١۶ فیلم در قالب ٣٢ سانس از ١۴ بهمن ماه در آمفی تئاتر علامه فرزان بیرجند اکران خواهد شد .

بر اساس این گزارش سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان های کشور، از ١۴ تا ٢١ بهمن ماه برگزار و جشنواره همزمان با تهران پایان خواهد یافت.

لازم به ذکر است؛پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان، از ساعت ٨ صبح روز هفتم بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت ١٢ روز یکشنبه ١٠بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس cinogram.com بلیت خود را خریداری کنند.

گفتنی است؛ اخبار، مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای این جشنواره علاوه بر سایت، از روی کانال رسمی جشنواره فجر به آدرس telegram.me/fajrfilmfest٣۵ قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =