افتخار آفرینی مداح جوان شهرستان در مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

محمد صادق قاضی زاده فرزند شهید علی اکبر قاضی زاده دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور طبس و از مداحان به نام و جوان شهرستان می باشد که در بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت با کسب مقام دوم در رشته مداحی خوش درخشید.

طبس نیوز: محمد صادق قاضی زاده فرزند شهید علی اکبر قاضی زاده دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور طبس و از مداحان به نام و جوان شهرستان می باشد که در بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت با کسب مقام دوم در رشته مداحی خوش درخشید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس: دکتر “موسی خانی” رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مراسم اختتامیه “بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت” گفت : برگزاری چنین جشنواره هایی دانش و بینش دانشجویان را به قرآن به عنوان پیام آسمانی افزایش داده و می تواند در مانوس شدن دانشجویان با قرآن نقش بسزایی را داشته باشد.

“حجت الاسلام علی عسگری” معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز در این همایش با اشاره به فرازهایی از دعای عرفه، گفت: موضوع این جلسه، قرآن و عترت است و آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به این دو اصل یعنی قرآن و عترت تمسک جستند و در دوران شکنجه و زندان راهنمای تفسیر موضوعی قرآن را به نگارش درآوردند که یک قرآن پژوهی ارزنده است.

در پایان نفرات برگزیده جشنواره معرفی و با اهدا لوح تقدیر از آن ها تجلیل شد که در رشته مداحی این مسابقات: مهدی فخرالدین از پیام نور اول؛ “محمد صادق قاضی زاده” از دانشگاه پیام نور طبس مقام دوم و مجتبی غفوری سوم شدند.

گفتنی است بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از هشتم تا ۱۱ آبان ماه سالجاری به میزبانی دانشگاه آزاد قزوین با حضور ۲۵۰ دانشجوی شر کت کننده برگزار شد.

کربلایی محمد صادق قاضی زاده فرزند شهید علی اکبر قاضی زاده دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور طبس و از مداحان به نام و جوان شهرستان می باشد که در بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت از میان نفرات برگزیده دانشگاه های کشور با کسب مقام دوم در رشته مداحی خوش درخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =