یکی دیگر از مصدومین سقوط هواپیمای تهران-طبس درگذشت

سرپرست دادسرای قتل گفت: با مرگ یکی دیگر از مسافران هواپیمای سقوط کرده تعداد کشته شدگان این سانحه به ۴۰ نفر رسید.

خبر طبس: سرپرست دادسرای قتل گفت: با مرگ یکی دیگر از مسافران هواپیمای سقوط کرده تعداد کشته شدگان این سانحه به ۴۰ نفر رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمدشهریاری سرپرست دادسرای ویژه قتل با اعلام این مطلب افزود: روز گذشته خانم شکاری یکی از مصدومان سانحه هوایی اخیر در تهران بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی افزود: این خانم مادر همان نوزادی است که از میان مسافران زنده مانده و متأسفانه دو هفته قبل نیز پدر این نوزاد به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده بود.

سرپرست دادسرای قتل خاطرنشان کرد: با توجه به مرگ این مسافر جمع کشته‌شدگان این سانحه به ۴۰ نفر رسید و ۸ نفر از مصدومان هم از بیمارستان مرخص شده اند.

وی تصریح کرد: تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

ساعت ۹:۲۰ دقیقه یکشنبه نوزدهم تیر هواپیمای مسیر تهران-طبس سپاهان‌ایر با ۴۸ سرنشین هنگام بلند شدن از انتهای باند فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست داد و در شمال جاده مخصوص کرج محدوده کارخانه شیشه مینا سقوط کرد.

در این سانحه از مجموع ۴۸ سرنشین هواپیما ۳۷ نفر در دم کشته شدند و یک نفر نیز از مسافران در بیمارستان پیامبران جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز بعداً از بین رفتند به این ترتیب تعداد کل جانباختگان این حادثه به ۴۰ نفر رسید.

منبع: همشهری

دیدگاهی در “یکی دیگر از مصدومین سقوط هواپیمای تهران-طبس درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =