عیادت امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان از فرزانه و نازنین زهرا/ +عکس

امام جمعه طبس به همراه جمعی از مسئولین شهرستان از دو کودک دچار سوختگی شده‌اند (فرزانه و نازنین زهرا) در شهر عشق‌آباد عیادت و آن‌ها را مورد دلجویی قرار داده و از خداوند متعال برای آنان بهبودی و شفای عاجل آرزو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت الاسلام مهاجریان‌مقدم امام جمعه طبس، به اتفاق حجت الاسلام مظاهری امام جمعه عشق آباد، حجت الاسلام الهی ریاست اداره اوقاف طبس ، رفیعی رئیس کمیته امداد طبس و جمعی از مسئولین بخش دستگردان از دو کودک دچار سوختگی شده‌اند (فرزانه و نازنین زهرا ) در شهر عشق‌آباد عیادت و آن‌ها را مورد دلجویی قرار داده و از خداوند متعال برای آنان بهبودی و شفای عاجل آرزو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام مهاجریان‌مقدم دو کارت هدیه به مبلغ ۱۰ میلیون ریال از محل صندوق قرض‌الحسنه امام حسن مجتبی (ع) دشتغران و حجت الاسلام الهی مبلغ ۲۵ میلیون ریال از محل وقف موقوفه امیر حسنخانی و آقای حبیب الله مهدی نژاد، خیّر عشق‌آبادی مبلغ ۱۰ میلیون ریال کمک نقدی برای این خانواده در نظر گرفتند.

لازم به ذکر است در دیداری که قبلا ریاست آموزش و پرورش منطقه دستگردان با این خانواده داشته نیز مبلغ ۱۷ میلیون ریال کمک نقدی پرداخت گردیده است.

بنا بر اخباری که پیش از این در خصوص این دو کودک منتشر شده فرزانه و نازنین زهرا طی آتش سوزی دچار سوختگی شدید شده‌اند که هزینه عمل این دو کودک بیش از ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود.

همچنین امام جمعه طبس در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته این موضوع را از تریبون نماز جمعه مطرح کرد و با توجه به هزینه زیاد برای عمل و مشکلات مالی خانواده این دو کودک، از مردم و مسئولین جهت کمک به آنها درخواست مساعدت نمود.

عکس:
1

2

3

4

9 دیدگاه دربارهٔ «عیادت امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان از فرزانه و نازنین زهرا/ +عکس;

  1. جدا اگه وحید این گزارشو کارنمیکرد کی میفهمید این دردو.
    دمت گرم. واقعا دمت گرم
    همیشه گزارشات تاثیر گزار بوده. فراموش نکردم گزارش اقای چمنزاری رو…

    1. نقش خبرنگاران اینجا مشخص میشه .اگر رسانه اینجا ورود پیدانمیکرد قطعا این دو تا نوگل وضعیتی وخیم داشتند. ضمن تشکر از خبرنگار محترم و رسانه مردمی طبس نیوز ، روزخبرنگار رو که کمی هم دیر شده بهتون تبریک میگم. ازخداوند متعال توفیق روز افزون براتون خواهانم و امیدوارم بیشتر روایت کننده خبرهای خوب مردم و شادمانیشون باشید اگرچه خبرهای همانند این خبر رو نمیشه نادیده گرفت .
      ممنون میشم شماره حسابی هم دراین خبر بزارید تا بتونیم کمک کرده باشیم.
      اجرتون با اقا سید الشهدا

      1. شماره حساب ۷۱۳۴۲۷۳۴۲

        وشماره کارت ۸۳۳۱-۹۹۵۰-۷۰۱۱-۶۰۳۷

        نزدبانک کشاورزی.به نام اعضای هیئت امنای مرکزنیکوکاری دستگردان.موردتایید است.

    1. خدایا دردوالام این دوعزیزرا برطرف ودرمان انهاراتسهیل وجامعه دینی ماراهم مسئول وحساس بدردهمنوع وهمسایه قراربده ازمتمکنین تقاضادارم به کمک مالی خود به این عزیزان ادامه دهند وبهشت سردرا بادرمان داغهای این عزیزان وپدرمادرجگرسوخته ودرعین حال بی خیال انان خریداری کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =