آغاز برنامه‌های هفته دولت در طبس با افتتاح پروژه‌های شهرداری/ +عکس

در آغازین روز از هفته دولت و با حضور سید جلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار و یژه طبس، چندین پروژه شهرداری طبس که برای اجرای آن بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان هزینه شده است مورد بهره برداری قرار گرفت.

خبر طبس: در آغازین روز از هفته دولت و با حضور سید جلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار و یژه طبس، چندین پروژه شهرداری طبس که برای اجرای آن بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان هزینه شده است مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سیدجلال هاشمی در مراسم افتتاح همزمان چندین پروژه شهرداری طبس پیش از ظهر امروز با اشاره به آغاز هفته دولت با نام آرامش و امید گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه عملکرد و نمایش فعالیت‌های انجام شده در طول یکسال به مردم است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از خدمات شایسته شورای اسلامی شهر و شهردار تقدیر کرد و گفت: فضای زیبای شهر و مردمان مؤمن آن شایسته بهترین مبلمان شهری است که شهردار فعلی طبس با روحیه‌ای پویا و پرتلاش این مهم را آغاز کرده و به سرانجام خواهد رساند.

شهردار طبس نیز در توضیح طرح‌های در حال اجرای حوزه شهری گفت: برای اجرای پروژه‌های شهرداری طبس که امروز به‌صورت همزمان افتتاح شد در مجموع بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

علی اشرفیان تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل آسفالت و بهسازی معابر شهری با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، مرمت و بهسازی حفاری‌های شرکت گاز با اعتبار یک میلیارد تومان، جداسازی شبکه آب فضای سبز با اعتبار ۲۶۰ میلیون تومان، بهسازی پیاده‌روهای معابر شهری با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان، اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز با اعتبار ۲۹۵ میلیون تومان، و نصب المان با رویکرد فرهنگی و هنری با اعتبار ۱۱۵ میلیون تومان است.

وی از آغاز پروژه آسفالت معابر شهرک زیباشهر طبس با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در ۲۰ هزار مترمربع خبر داد و گفت: بنابر قولی که معاون استاندار و فرماندار ویژه و نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی به ساکنین زیباشهر داده‌اند، این طرح در فاز اولیه آن آغاز شد و روند اجرایی آن ادامه خواهد یافت.

7 دیدگاه دربارهٔ «آغاز برنامه‌های هفته دولت در طبس با افتتاح پروژه‌های شهرداری/ +عکس;

  1. سلام
    باتشکر از زحماتی که جناب شهردار درجهت زیباسازی شهر راداشته اندما ساکنین رضوانشهر از ایشان خواهشمندیم نسبت به فضای سبزو پارکهایی که قرارهست دراین شهرک احداث بشه سریعا اقدام نمایند.

  2. سلام
    باتشکر از زحماتی که جناب شهردار درجهت زیباسازی شهر راداشته اندما ساکنین رضوانشهر از ایشان خواهشمندیم نسبت به فضای سبزو پارکهایی که قرارهست دراین شهرک احداث بشه سریعا اقدام نمایند.

  3. با عرض سلام و خدا قوت به شهردار محترم و تمام کارگرانی که در پروژه بهسازی شهرمان نقش داشتنه اند
    آقای شهردار محترم ، تلاش شما برای زیبا سازی شهرستان ستودنی است ولی در پی جذب بودجه ای فرهنگی و تکمیل پروژه های بزرگ مانند کک، سیمان، نیروگاه حرارتی و بنگاه های زود بازده باشید.
    در آب و هوای بد شهرستان چه در تابستان و چه در زمستان کارگران ساختمانی با حداقل دستمزد کار می کنند ولی هیچ پشوانه ای ندارند و نمی دانند آیا فردا کاری خواهند داشت یا خیر.
    لطفا برای تامین نیروی انسانی هر پروژه ای از افراد بومی طبس استفاده نمایید و با پارتی و پارتی بازی برخورد نمایید.
     

  4. طبس نسبت به شهر های دیگر سایتهای خوبی داره هم خبری و هم توریستی . اگر این سایتها توی شهر ما بود بودجه خوبی به اونها داده می شد ؛ منتها اینجا دلسوز نداره یا اهمیت این سایتها رو نمیدونن

  5. سلام . چند روزی است که سایت دانشنامه طبس بالا نمیاد به عنوان یک سایت خبری و یک همکار با این سایت تحقیق کنین این سایت فیلتر شده یا بخاطر مشکل مالی که قبلا عنوان کرده بود متوقف شده .

    1. کاش اینقدر که موزاییک کف خیابان ها برای مسئولین اهمیت دارد ؛ کارهای فرهنگی و بخصوص سایتهای فرهنگی و خبری هم که نقش بسزایی در جذب توریست و معرفی شهر دارند ؛ اهمیت داشت که الان شاهد تعطیلی یکی یکی آنها نشویم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =