طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در طبس برگزار شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر طبس از اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با حضور ۷۴۰ نفر از جوانان عضو هلال‌احمر این شهرستان خبر داد.

خبر طبس: رئیس جمعیت هلال‌احمر طبس از اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با حضور ۷۴۰ نفر از جوانان عضو هلال‌احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی، حسینعلی فخاری اظهار کرد: جوانان در کلاس‌های تابستانی، آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، خیاطی و کامپیوتر را فرا گرفتند که از مجموع ۱۴۰ نفر شرکت‌کننده در این کلاس‌ها ۹۰ نفر در کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه و ۵۰ نفر در کلاس‌های خیاطی و کامپیوتر شرکت کردند.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای آموزشی و فرهنگی و توجه به مسائل تغذیه‌ای جوانان و نوجوانان در این کلاس‌ها را دو موضوع مهم در برگزاری این کلاس‌ها عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر طبس کسب مهارت و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری کلاس‌های تابستانی دانست و افزود: این طرح باید با استفاده از سلایق و نظرات خود جوانان طراحی شود.

فخاری با اشاره به اینکه هدف از این طرح تنها پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان نیست، تصریح کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت و آشنایی مردم با اصول و اهداف بشر دوستانه هلال‌احمر مهم‌ترین هدف برای اجرای این طرح است.

وی از از اعزام ۷۰ نفر از اعضاء به اردوهای شهرستانی، استانی و کشوری خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی- امدادی “رفاقت مهر” و سایر مسابقات فرهنگی با شرکت ۳۰۰ نفر، بازآموزی کلاس‌های آموزشی طرح دادرس و آماده‌سازی تیم برتر دادرس خواهران از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر طبس به تاسیس کانون‌های جوانان در این طرح اشاره کرد و افزود: کانون اصلاح و تربیت با عضویت ۴۸ نفر از جوانان و کانون عشایر در روستای تپه طاق با عضویت ۸۰ نفر از جوانان نیز در طرح اوقات فراغت تاسیس شد.

فخاری گفت: تشکیل ۳ تیم ورزشی جوانان هلال و برگزاری مسابقات داخلی بین تیم‌ها با حضور ۱۵۰ عضو برادر از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در طرح اوقات فراغت جوانان است.

دیدگاهی در “طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در طبس برگزار شد

  1. به نظر من جمعیت هلال احمر طبس یکی از فعال ترین نهادها در شهرستان می باشد.
    بچه های هلال احمر** خدا قوت**

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =