کمک ۲۹۴ میلیون ریالی به خانواده های نیازمند طبسی

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: امور مشارکت‌های این موسسه در شش ماه اول سال جاری در مجموع مبلغ ۲۹۴ میلیون و ۸۹ هزار و ۵۰۰ ریال به نیازمندان شهرستان و روستاهای اطراف کمک نموده است.

خبر طبس: مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: امور مشارکت‌های این موسسه در شش ماه اول سال جاری در مجموع مبلغ ۲۹۴ میلیون و ۸۹ هزار و ۵۰۰ ریال به نیازمندان شهرستان و روستاهای اطراف کمک نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سیدحسن ارغوانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری یک هزار و ۵۷۲ نفر برای دریافت کمک به مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس مراجعه و از خدمات حوزه امورمشارکت های مردمی این مؤسسه بهره برده‌اند که از این تعداد ۴۷۰ خانوار معلولین و مددجویان ثابت مؤسسه هستند.

وی بیان داشت: امور مشارکت‌های این موسسه در این شش ماه در مجموع مبلغ ۲۹۴ میلیون و ۸۹ هزار و ۵۰۰ ریال به نیازمندان شهرستان و روستاهای اطراف کمک نموده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: از این مبلغ ۳۸ میلیون و ۹۵۵ هزار ریال به صورت نقدی پرداخت و ۲۵۵ میلیون و ۹۴ هزار و ۵۰۰ ریال به صورت غیرنقدی تحویل شده است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین کمک‌های غیرنقدی در سه ماهه اول سال جاری را مسکن، پوشاک، خوابار، لوازم منزل و سبدغذایی بوده و با توجه به ساخت ۲۰ واحد مسکونی در سالهای گذشته در شهرک زیباشهر طبس در شش ماهه سال جاری تعداد ۶۳ نفر از مزایای آن بهرمند شده‌اند.

ارغوانی در ادامه گفت: همشهریان عزیز با دریافت صندوق صدقات، تحویل خوراکی، گوشت قربانی و نذری، افطاری، فطریه و زکات، لباس دست دوم و نو، لوازم منزل و… می‌توانند به خانواده‌ها و همشهریان نیازمند خود کمک کنند و این موسسه آماده دریافت هدایای خیرین عزیز در تمامی ساعات شبانه روز است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس بیان داشت: برنامه هایی از قبیل توزیع بروشور جهت آشنایی هرچه بیشتر مردم با خیریه، نصب بنر در سطح شهرستان، توزیع قبوض از جمله اقداماتی است که در جهت کمک و مساعدت به خانواده های نیازمند انجام می شود.

وی در پایان عنوان کرد: وب سایت موسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس راه اندازی گردیده و عموم مردم می توانند با وارد کردن آدرس www.TabasACI.ir از سایت بازدید کرده و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به مددجویان و خانواده های نیازمند اهدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =