پیام تسلیت نماینده مردم طبس در پی ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در پیامی ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی ریاست مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

خبر طبس: نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در پیامی ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی ریاست مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

اذا مات العالم ثلم فی‌الاسلام ثلمه لایسدها شیء

ارتحال ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری و ریاست دانشگاه امام صادق(ع) حضرت آیت‌الله مهدوی کنی که با از خودگذشتگی‌ها و فداکاری‌هایشان در خدمت اسلام و مسلمانان و نقش‌آفرینی‌های موثر در عرصه‌های مبارزه علمی، سیاسی و اجتماعی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باعث رشد و بالندگی انقلاب بزرگ اسلامی در صحنه‌های جهانی گردید، باعث تأثر و تألم گردید.

لذا اینجانب که به مدت ۷ سال افتخار شاگردی و از محضر این عالم جلیل‌القدر کسب فیض نموده‌ام این مصیبت و ضایعه عظما را به محضر حضرت ولی‌عصر(ع) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت آیت‌الله عظما خامنه‌ای، علمای اعلام، مجلس خبرگان رهبری، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، بیت شریف ایشان و کلیه اقشار مختلف مردم در حوزه انتخابیه تسلیت عرض نموده، برای عموم مردم استمرار حرکت اعتدالی و روشنفکرانه آن بزرگوار و برای بیت مکرم ایشان صبری عظیم و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات را از درگاه خالق متعال خواهانم.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
دکتر محمدعلی عبدالله‌زاده نماینده مردم شریف شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 18 =