شروع برنامه‌هاى هفته بسیج در میعادگاه‌هاى نمازجمعه و برگزارى حلقه‌هاى صالحین/ +عکس

سرهنگ صادق احمدى با بیان اینکه بدنه اصلى سازمان بسیج را حلقه‌هاى صالحین تشکیل می‌دهند گفت: شروع برنامه‌هاى هفته بسیج در میعادگاه‌هاى نماز جمعه با برگزارى حلقه‌هاى صالحین خواهد بود.

خبر طبس: سرهنگ صادق احمدى با بیان اینکه بدنه اصلى سازمان بسیج را حلقه‌هاى صالحین تشکیل می‌دهند گفت: شروع برنامه‌هاى هفته بسیج در میعادگاه‌هاى نماز جمعه با برگزارى حلقه‌هاى صالحین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، سرهنگ مهدی صادق احمدى فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس صبح امروز طى نشست خبرى با تبریک هفته بسیج هدف اصلى بسیج را حفاظت و حراست از دستاوردهاى نظام مقدس جمهورى اسلامى دانست و گفت: افتخار بسیج این است که وصل به بدنه اصلى مردم است.

وى موفقیت و ابهت بسیج را به خاطر حضور مردم، جوانان و نوجوانان دانست و گفت: همه ساله در این ایام برنامه‌هاى زیادى اجرا می‌شود و امسال هم بیش ۲۰۰ طرح فرهنگى براى این ایام برنامه‌ریزى شده است.

سرهنگ صادق احمدى با بیان اینکه بدنه اصلى سازمان بسیج را حلقه‌هاى صالحین تشکیل می‌دهند گفت: شروع برنامه‌هاى هفته بسیج در میعادگاه‌هاى نماز جمعه با برگزارى حلقه‌هاى صالحین خواهد بود.

وى برنامه‌هاى اجرایى ۴ روز قبل از شروع هفته بسیج را یادواره شهداى دانشجو، گردهمایى فرماندهان پایگاه‌هاى مقاومت بسیج و دیدار فرماندهان بسیج و مسئولین ادارات و نهادها با نماینده ولى‌فقیه در شهرستان عنوان کرد.

وى افزود: همچنین برنامه‌هایى از قبیل برگزارى حلقه‌هاى صالحین، کوه‌پیمایى، همایش دوچرخه‌سوارى، همایش بصیرتى با موضوع آسیب‌هاى ماهواره، یادواره‌هاى شهداى دانشجو، دانش‌آموز و شهداى روستاها، همایش لبیک یا رقیه، بازدید از طرح‌هاى اقتصاد مقاومتى و غبار‌روبى مزار شهداى گمنام در این هفته انجام خواهد شد.

صادق احمدى مهمترین برنامه هفته بسیج را همایش شکوه مقاومت دانست و گفت: در این برنامه که در استادیوم آزادى شهرستان طبس برگزار می‌شود از ۱۶ قشر فعال بسیج اعم از بسیج محلات، دانشجویى و دانش آموزى، هنرمندان، اصناف و بازاریان و غیره شرکت خواهند کرد.

وى در پایان پوشش خبرى این برنامه ها را از کارهاى مهم تمامى اصحاب رسانه دانست و اعلام همکارى کرد.

عکس: فاطمه ابوالحسنی‌رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =