اعتبارات ملی در حوزه انتخابیه فردوس و طبس افزایش یافته است

نماینده مردم ۴ شهرستان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبارات در ردیف ملی خبر داد و گفت: اعتبارات حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان نسبت به سال ۹۲ در ردیف های ملی افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)، محمد علی عبدالله‌زاده در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه ضمن پرهیز از حاشیه‌های سیاسی و افزایش وحدت و اتحاد بین گروه‌های مختلف اظهار داشت: همیشه اختلاف نظرها وجود داشته است و آنچه مهم است حرکت در راه اهداف اصلی انقلاب و توسعه شهرستان است بنابراین باید برخی افکار افراطی را کنار بگذاریم.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دین مبین اسلام بر مبنای اعتدال بوده و انقلاب اسلامی نیز با افراط روی هیچ میانه ای ندارد و مرز و خط قرمز انقلاب اسلامی برای همه آحاد مردم ایران اسلامی و بشرویه مشخص است و پاسداری و حرمت خون شهدا، پیروی از ولایت فقیه وخدمت به مردم هدف اصلی است بنابراین باید از همه ظرفیت‌ها در راستای فراهم شدن تسهیلات برای خدمت به مردم استفاده کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش تخصیص اعتبارات عمرانی خبر داد و گفت: علی رغم کاهش قیمت نفت به واسطه توطئه های کثیفی که توسط برخی کشورهای منطقه و استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی رقم خورد ،تخصیص بسیار خوبی در حوزه اعتبارات عمرانی در سال ۹۳ داشته ایم.

نماینده مردم بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال گذشته قیمت نفت بر پایه ۱۰۰ دلار بسته شد و امسال علی رغم بودجه بندی بر قیمت ۷۲ دلار این قیمت به ۵۲ دلار کاهش یافت.

عبدالله‌زاده بیان کرد: این روند نزول قیمت نیز قابل پیش بینی است ولیکن بودجه و منابع عمومی کشور ۲۲۴ هزار میلیارد تومان بسته شده که فقط یک سوم آن سهم پول نفت است و هر سال سعی شده است که وابستگی به نفت کاهش یابد و با پیشنهاد دولت، ۲۰ درصد منابع صندوق توسعه ملی به خزانه واریز می‌شود و با مقداری صرفه جویی به راحتی می توان کشور را اداره کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی،با اشاره به تخصیص بودجه در فصل درمان و بهداشت گفت: مبلغی معادل ۱۵ هزار میلیارد تومان برای فصل بهداشت ودرمان و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه رفاه اجتماعی پرداخت می شود و ۴۲ هزار میلیارد تومان هم در جهت اجرای پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده است.

عبدالله‌زاده از سند دار شدن احکام بودجه خبر داد و گفت: یکی از لوایح مهم دولت احکام دولت به عنوان سند اداره کشور از بودجه جدا شد که این احکام تاثیر بسزایی در بودجه کشور دارد و احکامی که هر سال تکرار می گردید به عنوان قانون تثبیت شده و تاثیر بسزایی بر تمرکز رسیدگی به بودجه دارد.

نماینده مردم بشرویه در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: از دیگر لایحه مهم به خورج از رکود است که پیشنهادات خوبی از سوی دولت داده شده و مهمترین آن ارزشرکت های تاسیس شده بر اساس زمان گشایش حساب است که حرکت بسیار بزرگی در جهت خروج از رکود و حمایت از تولید کشور بوده است.

وی در ادامه با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید به استان گفت: باید حداکثر بهره برداری از این سفر انجام شود و بر اساس مستندات مهمترین مسائل بشرویه را به نماینده عالی دولت منعکس کنیم و با هماهنگی و اتفاق نظری که روی مشکلات شهرستان بشرویه وجود دارد در هیئت دولت مطرح می شود.

عبدالله‌زاده از افزایش اعتبارات در ردیف ملی خبر داد وگفت: با رایزنی های صورت گرفته و علی رغم مشکلات مالی دولت اعتبارات حوزه انتخابیه نسبت به سال ۹۲ در تمامی حوزه ها در ردیف های ملی افزایش اعتبار داشته‌ایم.

نماینده مردم بشرویه در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۶ میلیارد اعتبار برای جاده همدلی بشرویه و طبس خبر دادو گفت: یکی از خواسته اصلی مردم طبس و بشرویه احداث جاده بشرویه به طبس بوده که به دلیل وحدت بالای مردم و مسئولان این دوشهرستان ، این جاده به نام جاده همدلی نام گرفته که استارت آن سال گذشته با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ آغاز شد و در امسال نیز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت.

وی با تاکید بر اینکه این بازگشایی این جاده به قوت ادامه دارد گفت: این جاده هیچ وقت به خاطر مباحث اعتباری متوقف نخواهد شد و فاز دوم بازگشایی از سمت بشرویه آغاز شده تا سریع تر این جاده باز شود و هر دو شهرستان بتوانند از ظرفیت همدیگر استفاده کنند.
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هجده =