مشکلات تلفنی شدن سیستم نوبت‌دهی درمانگاه تامین اجتماعی طبس/ چهل هزار بیمه شده و فقط یک دندانپزشک

تلفنی شدن سیستم نوبت‌دهی پذیرش بیمار در درمانگاه تامین اجتماعی طبس در برخی از بخش‌ها موجب ترافیک بیمار شده است طوری که بسیاری از بیماران، درمان در مطب‌های خصوصی را به درمان در درمانگاه تامین اجتماعی ترجیح می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، تلفنی شدن سیستم نوبت‌دهی پذیرش بیمار در درمانگاه تامین اجتماعی طبس در برخی از بخش‌ها موجب ترافیک بیمار شده است طوری که بسیاری از بیماران، درمان در مطب‌های خصوصی را به درمان در درمانگاه تامین اجتماعی ترجیح می‌دهد.

در تماس تلفنی که با پایگاه اطلاع‌رسانی طبس گرفته شد بیمه شده‌ای می‌گوید: بیش از سه ماه است که به طور مستمر با شماره تعیین شده تماس میگیرم اما موفق به دریافت نوبت نمی‌شوم.

فرد دیگری با بیان این که کارگر یکی از معادن طبس است، می‌گوید: من یک کارگر هستم که ماهیانه از حقوقم حق بیمه کسر می‌شود اما خدمات بسیار محدود است.

خانمی دیگر نیز می‌گوید: چندین مرتبه با شماره گویای درمانگاه تامین اجتماعی برای گرفتن نوبت دندان‌پزشکی اقدام کردم اما یا خط اشغال است یا اپراتور اعلام می‌کند نوبت دندان‌پزشک تکمیل شده است.

این صحبت‌ها و چندین انتقاد دیگر که مخاطبین با پایگاه اطلاع‌رسانی طبس در میان گذاشتند، ما را بر آن داشت تا گفتگویی با دکتر محمد امین هادیان رئیس درمانگاه تامین اجتماعی طبس داشته باشیم.

دکتر محمد امین هادیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس بخش‌های درمانگاه تامین اجتماعی را شامل داروخانه، تزریقات، چهار پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه، رادیولوژی و قسمت اداری برشمرد.

درمانگاه تامین اجتماعی طبس پزشک متخصص ندارد

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی طبس در خصوص نبود پزشک متخصص در این درمانگاه گفت: در این درمانگاه با وجود مکاتباتی که با شبکه بهداشت انجام شده متاسفانه پزشک متخصص ندارد و این احتمال وجود دارد به دلیل طرح نظام پزشکی جدید، متخصصینی که در طرح نظام سلامت هستند فقط باید در نظام سلامت و مطب خدمت کنند و همه متخصص‌ها در طبس در این طرح مشارکت می‌کنند و مجوز همکاری با ما را ندارند.

وی تصریح کرد: در طرحی که برای پلی‌کلینیک تخصصی که چند وقت پیش کلنگ آن زده شد و قول دادند طی دو سال ساخته شود تعداد زیادی متخصص برای آن در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: پلی‌کلینیک تخصصی نسبت به درمانگاه کنونی بزرگ‌تر، با تجهیزات بیشتر، آزمایشگاه بزرگتر با امکانات آزمایشگاهی بیشتر، انواع متخصص‌ها از جمله متخصص زنان، اطفال، داخلی، ارتوپدی، قلب و چشم در نقشه آن وجود دارد.

هادیان گفت: درمان در تامین اجتماعی به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌گیرد، پذیرش مستقیم در درمانگاه تامین اجتماعی انجام می‌شود و غیرمستقیم، دفتر اسناد پزشکی است که با طرف‌های خارج از سازمان قرارداد بسته می‌شود و حدود یک چهارم پذیرش بیماران مستقیم و سه چهارم پذیرش غیرمستقیم می‌شوند.

پذیرش در درمانگاه محدود به گنجایش خاصی است

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی طبس با اشاره به نوبت‌دهی در این مرکز بیان کرد: نوبت‌دهی در کل کشور تلفنی است ولی در برخی موارد اگر مریض مراجعه کند که از راه دور آمده باشد تا جای ممکن کار مریض را راه می‌اندازیم، پذیرش بیمار یک گنجایشی دارد ولی متاسفانه دیدگاهی وجود دارد که هر چه بیمار به درمانگاه مراجعه کنند باید پذیرش شوند.

وی در مورد سیستم نوبت دهی درمانگاه گفت: این مرکز مجهز به سیستم نوبت‌دهی تلفنی است و افراد روز قبل از مراجعه می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب از طریق تماس تلفنی نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند که معمولا نوبت‌ها اول صبح پر می‌شود، در سیستم نوبت دهی درمانگاه تامین اجتماعی هشت خط تحت شماره ۳۲۸۲۸۰۶۰ و همچنین نوبت‌دهی اینترنتی نیز انجام می‌شود.

هادیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نوبت‌دهی در این درمانگاه به صورت تلفنی صورت می‌گیرد، از ازدحام و شلوغی در کلینیک جلوگیری می‌شود و از هر جایی می‌شود نوبت گرفت.

وی با تایید گلایه مردم از سیستم نوبت‌دهی تلفنی یادآور شد: با وجود پاسخگویی همزمان ۸ خط تلفن، قادر به جواب‌گویی بیش از این تعداد نیستیم. در مدت ۱۲ ساعت فعالیت روزانه درمانگاه حدود ۲۰۰ بیمار را می‌تواند پذیرش کند در حالی که در برخی موارد ۳۰۰ تا ۴۰۰ بیمار را نیز پذیرش می‌کند.

دکتر هادیان در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان برای چند روز بعد نوبت گرفت، گفت: در تامین اجتماعی فقط نوبت روز بعد را می‌توان اخذ نمود و امکان تغییر در سیستم وجود ندارد.

چهل هزار بیمه شده تامین اجتماعی و فقط یک دندانپزشک

وی گفت: نوبت‌دهی دندانپزشکی خیلی سریع تمام می‌شود و آن هم به خاطر این است که با حدود چهل هزار بیمه شده فقط یک دندانپزشک در این مرکز وجود دارد.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی طبس با بیان ترافیک بیشتر بیمار در دندانپزشکی گفت: به دلیل فاصله تعرفه‌های دولتی با تعرفه‌های خصوصی و به لحاظ این که درآمد پزشکان در خارج از سیستم دولتی بسیار بالاست، دندانپزشکان تمایلی به فعالیت و همکاری با این گونه مراکز ندارند.

وی با تاکید بر این که اگر دندانپزشکی حاضر به همکاری شود همین فردا با او قرارداد بسته می‌شود گفت: در حال حاضر فقط یک دندانپزشک داریم و دندانپزشکان می‌گویند درآمد آن‌ها طی یک ماه کار در درمانگاه برابر یک روز در مطب آن‌ها است.

وی افزود: ما مجوز سه دندانپزشک در مجموعه درمانگاه را داریم و قبلا هم دو دندانپزشک در این مرکز بودند اما به دلایل گفته شده از این مرکز درمانی رفتند.

دکتر هادیان در مورد راهکار پیشنهادی در این باره گفت: این مشکل کلی است و تنها شامل سازمان تامین اجتماعی نمی‌شود، در نظام سلامت باید دندانپزشکی دیده شود، تعرفه‌های دندانپزشکی تحت پوشش بیمه نیست یعنی فقط ویزیت آن با دفترچه است و سایر خدمات دندانپزشکی را شامل نمی‌شود یا مبلغ بسیار کمی را شامل می‌شود و باید تعرفه‌ها تعدیل شود و تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

هادیان در خصوص خدمات بخش دندانپزشکی گفت: خدمات دندانپزشکی شامل ویزیت، پر کردن، کشیدن، جرم‌گیری، جراحی محدود و رادیوگرافی می‌شود و عصب‌کشی در عهده این سازمان نیست.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه برخی گلایه داشتند که برای رادیوگرافی دندان از درمانگاه تامین اجتماعی به داروشفا ارجاع داده شدند گفت: هیچ بیماری برگشت داده نشده مگر اینکه رادیوگراف به دلیل حفاظت در برابر اشعه‌ای که وجود دارد مرخصی اجباری باشد.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی طبس گفت: ما این مشکل را قبول داریم و به گوش مسولین بالاتر رساندیم و در جریان هستند و این مشکلی نیست که مختص درمانگاه طبس باشد و در همه کشور این مشکل وجود دارد.

وی افزود: ویزیت، دارو و خدمات در بخش‌های مشخص شده رایگان است، دکتر هادیان کمبود نیرو را از جمله مشکلات این سازمان برشمرد.

خبرنگار: ۱۰۱

24 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات تلفنی شدن سیستم نوبت‌دهی درمانگاه تامین اجتماعی طبس/ چهل هزار بیمه شده و فقط یک دندانپزشک;

  1. به دکتر هادیان تماس گرفتم چرا دندان پزشک شما از کشیدن دندان خودداری می کنند و ایشان گفتند که دستشان درد می کنه . بالاخره مردم چه گناهی دارند که ایشان دستشان درد می کنه . مگه کشیدن دندان در درمانگاه حق مردم نیست؟؟؟؟؟
    سایت طبس پیگیری کن خواهشا

  2. درمانگاه تامین اجتماعی طبس در شان مردم نجیب طبس نیست . خصوصا خدماتش که داره به صفر می رسه.
    تعداد پزشکانس و دندان پزشک و متخصص و…..
    دندان پزشکی طبس قادر به کشیدن دندان نیست…؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. سلام من هم تماس گرفتم ظاهرا از خارج استان اگه تماس بگیری میگه شماره اشتباهه !!!!!!!!!!!

  4. من هر موقع زنگ میزنم نوبت دندان ندارند. خواهشا برای ما دیهوکی ها حداقل یک نوبت دندان در روز بگذارند.
    اگه کسی نتونه نوبت بگیره حقش تلف میشه . همه امکانات برای شهری ها شده ….
    حتی دکتر عمومی هم هر موقع می روم میگن دکتر هادیان چون ریسس هستند مریض نمی بینند . از ساعت نه به بعد . بقیه هم شلوغند . متخصص کودکان هم قبلا داشتند که الان ندارند . چکار کنیم ما دیهوکی ها … یکی به درد دل ما گوش کنه …
    دندان پزشک کی دارند ….
    پزشک کم دارند……
    متخصص ندارند……
    …..

  5. سلام من چند وقت پیش تماس گرفتم با طبس نیوز و این مورد و نارضایتی من و همکارام رو خواستم به گوش درمانگاه برسونن
    ممنون ازخبرنگار محترم خانم نجفی بابت اینکه زحمت کشیدن و این موضوع رو پیگیری کردند
    درمانگاه طبس فاقد متخصص و دارای یک دندانپزشک که من کارگر تا بحال نتونستم نوبت بگیرم واسه دندونپزشکی و داروشفا رو تقریبا دو هفته پیش رفتم برای پر کردن که بازم جا شکرش باقیه نوبت واسه سال دیگه زد ولی خب متاسفانه دندون من دووم نیاورد و شکست و …. خلاصه این حق ما نیست ما کارگرایی که شبانه روز تو معدن تاریک و …. با اون شرایط سخت کار میکنیم تا یه لقمه نون حلال در بیاریم و پول خدمات بیمه درمان هم از حقوقمون پرداخت میکنیم

  6. چه خبره بابا….
    من از مشکلات درمانگاه سوال کردم از افراذی که سالها اونجا خدمت کردند.
    مشکل اینه که آقای ریس درمانگاه (………..) تمام امور درمانی و پزشکی را برعهده فردی با مدرک غیر درمانی (……… لیسانس مدیریت ) گذاشته بودند و او خود را همه کاره درمانگاه می دانست . آره بابا …… باید به حال بیمه شده ها گریست که دکتر …….. این کار کرده …….
    از مسئولین شهر درخواست دارم بررسی کنند .
    کار درمان باید در اختیار مدیران و کارشناسان درمانی باشد عزیزان…..
    خواهشا پیگیری کنید .راستی شیفت عصر هم درمانگاه درش بازه ولی پزسک ندارند و دندان پزشکی هم که نگو….
    باید گفت ۶۰ هزار بیمه شده ( شهر طبس . دیهوک . عشق آباد. بشرویه . زنوفان . بخش مرکزی .و هزاران کارگر معدن که غیر بومی هستند) با یم دندان پزشک … حیف دکتر بلوریان که رفت .

  7. چه عجب یک دردی از دل ما کارگرا نوشته شد……

    خدایش اینکه چه عجب ما کارگرا را کسی آدم حساب کرد ، البته با جسارت طبس نیوز…..

    یک توضیح ویک سوال از مسئولان تامین اجتماعی :

    من شاغل در معدن هستم ، شیفت ثابت صبح . (ساعت ۵ صیح تا ۴ عصر) . تا یکی دوسال قبل، برای درمان خود یا خانواده در شیفت عصر بین ساعت چهار تا هفت عصر به درمانگاه مراجعه می کردم. ولی الان دیگر شیفت عصر در تامین اجتماعی تعطیل شده و نه تنها داندان پزشک بلکه پزشک عمومی هم ندارند. جرا؟؟؟
    مگر استفاده از مزایای درمان رایگان حق ما و خانواده ما نیست ؟؟؟
    ما که تا ساعت چهار معدنیم ، محروم از وجود خدمات در مانگاه هستیم …..
    خواهشمندست پیگیری فرمایید…..

  8. من یه سال پیش برا بیمه کارت مهارت نیاز بود که برم پیش خود دکتر ………
    ساعت هفت صبح رفتم داخل درمانگاه تامین اجتماعی و تا ساعت هفت ونیم ، حدودا یه بیست نفرشدیم که همه هم برا همین کار اومده بودند.
    ساعت نه به زور داد و بیداد آقای دکتر رو از روزنامه خوندن کشوندیم پشت میز مطب.
    بعدش هم آقای منشیشون میگه: آقای دکتر که وظیفه ندارند شما رو ویزیت کنند، ایشون از روی خوبی میان و شما رو ویزیت میکنند.
    بابا جان ما اینطور خوبی هایی نمی خوایم، اونجا که پول ویزیت ازمون گرفتند، پس منت گذاشتنشون چیه؟

    پای درد دل کارگران بیچاره ای که میخوان بازنشست بشن بشینید تا بفهمید براچی میگم بدترین نهاد طبس
    انشا الله هرکس که درهر پست و مقامی گره از کار خلقی باز میکنه خداوند بر توفیقاتش بیفزاید و هرکس گره به کار مردم می اندازد اگر قابل هدایت نیست ذلیل بگرداند.

  9. من چند نکته بگم
    اول اینکه درمان رایگان در حد قانونی بیمه شده و از وظایف تامین اجتماعی است چرا که حق بیمه آن چنانی دریافت می کند.
    مطلب بعدی اینکه باید با توجه به دریافتی حق بیمه در شهرستان از کارگران معادن و…. که رقم بسیار بالایی می شود به طبس بطور ویژه و استثنا به طبس نگاه کرد.
    چرا تامین اجتماعی آنقدر به داندان پزشک نمی دهد که راضی شود وبیاید درمانگاه؟؟؟؟
    از ریس درمانگاه می خواهیم که در این مورد تلاش کند تا به نتیجه برسد نه اینکه تا بگویند ما از این مقدار بیستر به دندان پزشک نمی دهیم ایشان راضی شوند. کگر سازمان تامین اجتماعی وقتی لیست بیمه ازما دریافت میکند می گوید چون طبس نیروی معدنی و… زیاد دارد شما کمتر حق بیمه بدهید؟؟؟؟
    از دکتر هادیان انتظار بیشتری است که حق ما را بگیرند نه اینکه ما را توجیه کنند .
    ضمنا حقیقتا چرا شیفت عصر را آقای دکتر تعطیل کردند . قبلا تا هفت شب دکتر بود الان ساعت دو دیگر دکتر نیست.

  10. سلام
    لطفاً از مشکلات سیستم نوبت دهی بیمارستان طبس هم بنویسید که از اینجا واقعاً افتضاح تره!!!!!!

  11. اتفاقا تامین اجتماعی بهترین نهاده تو طبس مشکل همه جا هست من نمیگم این مشکل کوچکیه برعکس خیلی هم مشکل بزرگیه اما عیب از سیستم مرکزیه یعنی اون بالاییا
    طبس هیچ نقشی نداره در مورد دندانپزشک هم گفتن دکتر صحبت کردند اما دکترا چون تو مطب پول خوبی گیر میارن نمیان اینجا دیدین که یه ماه که اینجا کار کنن پولیه که تو یه روز تو مطب خودشون درامد دارن

  12. سلام ممنون که توجه داشتید و گزارشتون عالی بود
    ولی تامین اجتماعی اینطوریا که شما میگین نیست من خودم قسمت اداری کار داشتم که خیلی سریع کارم رو بااخلاق خوب راه انداختند به درمانگاه چندین مرتبه مراجعه کردم همون دکتر های عمومی خیلی خوب بودن خدمات و دارو هم که رایگان و عالیه و واقعا برخوردای خیلی خوبی دارن نسبت به بقیه مراکز درمانی خصوصا دکتر هادیان.ولی مشکل دندانپزشکی رو هم قبول دارم اما این مشکل مختص طبس نیست و از پایه مشکل داره و از دست درمانگاه طبس کاری ساخته نیست

  13. تامین اجتماعی طبس
    بدترین نهاد اداری در طبس است
    چه از لحاظ اداری، و چه درمانگاهی
    اگر نوشته من را پخش نمی کنید ، لااقل آن رابه گوش مسئولانش برسانید.

  14. اقا اولا ممنون و متشکر از خبرنگار محترم که زحمت کشیدن و درد دل قشر کارگر رو توی این کویر تفدیده مطرح کردن
    ثانیا من خودم فعال کارگری با ۲۵ سال سابقه بیمه هستم و درد دل به حق همشهریام را میدانم .حق این مردم زحمتکش و این منطقه محروم این درمانگاه کوچک و ۴ دکتر با تخصص عمومی و یک دندان پزشک نیست به راستی که مردم نجیب این شهر لایق بهترینها هستن اما در خصوص موارد مطرح شده من بارها حضوری با دکتر هادیان و چند نفر از کارمندان انجا صحبت کردم و لازم میدانم تجربه خودم را برای دیگران هم بیان کنم اول از همه من اوایل مخالف نوبت دهی تلفنی بودم و انتقادات زیادی را مطرح کردم تا اینکه بعد از توضیحات دکتر و سایرین قانع شدم برای من که خانه ام توی شهره قبلا خیلی راحت بودم زودتر که میرفتم همه جا کارم انجام میشد اما بعدا فهمیدم اونی که از عشق اباد یا دیهوک و راه دور میاد چون دیر میرسه اصلا نوبت دندون یا شاید پزشک گیرش نمیاد و این امکانات فقط به درد همسایه های مرکز بهداشتی درمانی و نهایتا راه نزدیکی ها میخورد وبه قیمت راه افتادن کار امثال من به نوعی حق بقیه ضایع میشد بماند که من هم صبح های زمستون از ساعت۵ توی سرما باید میرفتم توی صف می ایستادم و…پس قبول کنین که این روش فعلی به عدالت نزدیکتره چون با یه تلفن ساده از توی خونه نوبت میگیری و سر وقتش در محل حاضر میشی و الان دوره ای نیست که مثل عهد بوق برای هر کاری ادم چند ساعت الاف بشه و صف تشکیل بده و چه بسا جنگ و دعوا کنه تا کارش راه بیفته من چند باری با تلفن نوبت گرفتم و کار دندان پزشکی خودم رو رفع و رجوع کردم اما هر کاری یه لمی داره میگن حدود ۱۰ خط همزمان نوبت میده بنابر این چندین نفر در زمان واحد نوبت میگیرن پس حق بدین که زود نوبت دندون که پر مشتریه پر بشه اخه وقتی یه پر کردن ساده توی مطب ها برابر با دستمزد ۳ روز منه من و امثال من حق داریم که بخواهیم از خدمات تامین اجتماعی استفاده کنیم یه عکس دندون که مطب از من ۲۲ تومن گرفته اونجا با بهترین کیفیت رایگانه شاهد مثال اینکه خیلی از مطبها و دارالشفا مریضاشونو میفرستن تامین اجتماعی عکس برداری کنه.اگر بخواهید موقع شماره گرفتن صبر کنید اون منشی کامپیوتریه تمام حرفاشو بزنه عمرا نوبت گیرتون بیاد به محض اینکه گفت با سلام ،شما باید عدد ۲ رو بزنید و به همین ترتیب جلو برید یعنی اینکه منوی تلفن گویای نوبت دهی را حفظ باشید و…
    البته من منکر وجود مشکل نیستم تعداد توبتها خیلی محدوده و کاش دو دکتر دیگر دندان بودند که کار مردم بیشتری راه می افتاد یه مشکل دیگه اینکه دکترش دندون عقل و کرسی را نمی کشد بخاطر اینکه میگوید ارترز دارم و مچ دستم درد میکنه که واقعا باید به فکر یک دکتر دیگر هم باشند که دندانهای محکم را او بکشد و مردم اواره مطب ها نشوند
    متاسفانه از روزی که جزو خراسان جنوبی شدیم متخصص های داخلی و اطفال بار سفر بستند و طبق گفته دکتر هادیان مرکز بهداشت هم به انجا متخصص نمیدهد و گرنه ردیف کاری انها خالی است و چون خراسان جنوبی هم محروم است خودش دکتر متخصص کم دارد و از دست دکتر هادیان هم کاری بر نمیاید و باید مردم از مسوولین شهر از جمله دکتر عبد اله زاده بخواهند که اعمال نفوذ کرده و متخصص بیاورد و تا الان چند متخصص انجا کار نکنند در اینده در پلی کلینیننگ هم نخواهند امد
    بنظر من کسانی که میگویند دکتر هادیان کاری نمیکند یا ایسان را از نزدیک ندیده یا مغرضانه حرف میزنند من ایشان را از نزدیک دیده و پای صحبتش نشسته ام و خانواده هادیانها را میشناسم این بنده مخلص خدا در بند پست و مقام نیست و به میزش نچسبیده و همچنین من در برخوردهایم ایشان را مدیری دلسوز محجوب و مردمی دیده ام اما امکانات و محدودیت های این شهر دست و بالش را بسته است اگر استان یا شبکه بهداشت متخصص بدهد مگر دکتر هایان بدش میاید که در درمانگاهش از خدمت او استفاده کند و سرش را بالا بگیرد
    خلاصه بر ماست که از مسوولین سطح بالا امکانات و متخصص بخواهیم و با همفکری از مسوولین در صدد حل مشکلات جامعه کارگری باشیم

  15. سلام
    بنده معلم قراردادی هستم و دفترچه درمان من از سازمان تامین اجتماعی است . حالا که جسارت بیان این مشکل را شما دارید منم چند نکته بیان دارم:
    در کل موضوع متاسفانه خدمات تامین اجتماعی در طبس نسبت به خدمات کارکنان دولت در سطح ابتدایی است که متاسفانه برای همین خدمات اندک باید مدتها در انتظار بود….( خدا به داد خانواده های کارگران برسد)
    با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان مستقل و با سرمایه ای است اما چرا شهر ما تا حالا از این موقعیت استفاده نکرده جای تعجب است که مسئولین شهر و خصوصا مسئولین تامین اجتماعی طبساز مقصران اصلی این کم کاری هستند.
    در حالیکه رشد خدمات درمانی در همه جای کشور مشهود است (هم تامین اجتماعی و هم کارکنان دولت ) اما رشد منفی این خدمات در شهرما مهر تایید عدم مدیریت صحیح در چند ساله گذشته در حیطه درمان تامین اجتماعی طبس میباشد .(تایید ادعا کاهش تعداد دندان پزشکان درمانگاه و تعطیلی شیفت عصر دندان پزشکی ).
    یک مطلب مهمتر که چند روز قبل خودم دیدم اینکه ساعت یک ربع به سه عصر بود که به درمانگاه تامین اجتماعی مراجعه کردم و گفتند ما عصر پزشک نداریم !!!!و جالبتر اینکه درب درمانگاه باز یود . طبس نیوز واقعا پیگیری کن . سوژه بیست و سی میشه : درمانگاه فعال در شیفت عصر ولی فاقد پزشک……..؟؟؟؟

  16. گل گفتی و گل گفتی
    تو مثل بلبل گفتی ………..
    حقیقت تلخ است ولی حقیقتی گفتی که ماننداستخوان در گلو گیر کرده عزیز.
    ما که جراح مغز نمی خواهیم . شما فقط کادر خودتو حفظ کن ما را بس است اما چه فایده که دندان پزشک خودتون با آن همه سابقه رفت(دکتر بلوریان) و شیفت عصر درمانگاه در مورد دندان پزشکی تعطیل شد.
    ..
    اصلا قربون دارالشفا و مطب آزاد :
    هر که نان از عمل خویش خورد منت ……….تامین اجتماعی نکشد!!!!!!!!!۱

  17. سلام من کارگر معدن هستم که شش روز کار و سه روز استراحت دارم در این مدت سه روز فقط میتوانم نوبت تلفنی بگیرم که الان شش ماه است موفق نشدم الانم دندانم شکسته. اگر قرار است خدمات شما اینطور باشد چرا این بیمه را از حقوقمان کسر میکنید من که اصلا راضی نیستم و دلایلی که دکتر این بالا فرمودند را توجیه بیش نمیدانم در حال حاضر هم کلا قید درمانگاه تامین اجتماعی را زدم
    تشکر از گزارش خوبتون حرف دل من هم بود که شما گفتید

  18. من که بعنوان یه بیمه شده قبلا به درمانگاه می رفتم ولی اصلا میلی ندارم دیگه .
    چند ماهه منتظز یک نوبت دندان پزشکم ولی فایده نداره .
    دکتراش هم که نوبتشون پره .
    ماشا… ریس هم که منگار هیچ …..

  19. تشکر از درج در دل ما کارگرهای معدن
    آقای دکتر هادیان مگر من که کارگر معدن هستم باید برای شما دکتر دندان پزشک پیدا کنم . شما ریس هستی باید به فکر من و امثال من باشی که سیصد متر زیر زمین کار می کنیم …

  20. اول اینکه من چند ماهه تلفن میزنم ولی نوبت دندان زود پر میشود
    دوم اینکه والا این پاسخهای دکتر هادیان را منم از قبل می دانستم . جناب دکتر هادیان چرا در زمان مدیریت شما بر ریاست درمانگاه طبس تعداد دندانپزشکان کاهش یافته است . یعنی شما قدرت جذب کادر درمان که هیچ قدرت نگهداری نیروهایتان را ندارید؟؟؟
    چرا دکتر ….. پزشک متخصص که از طبس رفت شما نتونستید پزشک جذب کنید.
    چرا خودتون نوبت ندارین؟؟؟
    و چرا؟؟؟
    چرا

    1. باسلام
      من هم نیز۲سال است که موفق به گرفتن نوبت برای پر کردن دندانهایم نمی شوم.

      ظرفیت اش خیلی محدود است و شیفت بعدازظهر نیز ندارد و اگر کسی بخواهد درمانگاه طبس برود باید قید دستمزدآن روز را بزندو معلوم هم نیست که درمان شود یا روز دیگری نیز بیکار باشد.
      تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =