حادثه طبس مصداق عینی شکست همیشگی آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی است

سردار فدوی حادثه طبس را مصداق همیشگی شکست آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی نامید وی گفت: خدا کاری کرد که این حادثه برای همیشه در تاریخ بماند، آمریکایی‌ها هر جا که نیرنگی بر علیه نظام ما به کار برده‌اند شکست خورده‌اند و اثر شکست آن‌ها در همه جا وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی که در محل شکست آمریکا در صحرای طبس سخن می‌گفت به عنایات و برکات خداوندی برای نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آنچه که داریم به برکت عنایت و لطف ویژه خداوند به یک بنده خاص خود یعنی امام خمینی (ره) بود، حضرت امام خمینی (ره) چیزی حدود ۵۰سال طبق دستورهای اسلام در درون خود تلاش و مجاهدت کرد تا بعد از این سالهای طولانی برای بنده خدا بودن مبارزه را در سال ۴۲ شروع کرد و بعد از ۱۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی را به وجود آورد انقلابی و حرکتی که ان شالله به صاحب اصلی این انقلاب حضرت صاحب الزمان (عج) واگذار شود.

 
وی افزود: حضرت امام به مرحله‌ای رسیده‌ بود که کلماتی که از ایشان گفته می‌شد اثر وضعی داشت همانگونه که بر اساس کلام امام که فرمودند: سربازان من اکنون در قنداق‌ها هستند، دیدیم که جوانانی که امام آن‌ها را سربازان خود نامیده بود چگونه ریشه سلطنت طلبان و قدرت طلبان را از ریشه برکندند و همچنین بعد از انقلاب با همه خصومت‌ها و دشمنی‌ها در تمام صحنه‌ها آن جوانانی که مورد خطاب وضعی امام بودند حضوری حماسی داشتند وخواهند داشت.

 
سردار فدوی ادامه داد: در طی این ۳۶ سال ما در مقابل قدرت‌های بزرگ و خصوصا آمریکا ایستادگی کردیم و در تمام صحنه‌ها آن‌ها را شکست دادیم خیلی از این شکست‌ها با حضور نیروهایی صورت گرفته است که راه خدایی و شهادت را در برگرفته بودند مانند جنگ تحمیلی که خیل عظیمی از جوانان ما به شهادت رسیدند.

 
سردار فدوی با اشاره به سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس ادامه داد: در چنین روزی خداوند بدون واسطه حتی بی‌خبر از همه کشور مامورین خودش فرستاد و یکی از صحنه‌هایی را رقم زد که هر سال می‌بایست در شکوفایی ابعاد عملکرد خدا در آن شب تلاش بیشتری کرد چرا که این موضوع فقط ذکر خاطره و تاریخ نیست و تا همیشه وجود دارد تا وقتی که انسان‌ها طبق دستور خداوند عمل کنند و خداوند به وعده خودش عمل می‌کند و خداوند در قرآن کریم ذکر کرده است وعده خدا حق است و هیچ گونه تخلفی در آن نیست.

 
فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: تحقق وعده‌های خداوند دارای شروطی است و شروط خداوند عموما مربوط به عمل بندگانش است، عموما وظایفی که برای بندگانش مشخص کرده باید انجام شود تا وعده خدا تحقق یابد و این برای این است که خداوند دائما می‌خواهد به بنده خودش عزت بدهد و بیشتر از هر کسی بنده‌اش را دوست دارد.

 
سردار فدوی افزود: قطعا شروطی که خداوند برای بندگانش قرارداده انجام شده بود که خداوند حادثه و معجزه پنج اردیبشهت را به وجود آورد.

 
سردار فدوی به منتشر شدن کتاب‌های بسیار زیادی درباره حادثه طبس اشاره کرد و افزود: اکثر این کتاب‌های توسط خود آمریکایی‌ها منتشر شده و در همه آن‌ها به عظمت خداوند، انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی اشاره شده است.

 
فرمانده نیروی دریایی سپاه ماهیت دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی را ماهیت حق و باطلی دانست و آن را پایان ناپذیر دانست وی افزود: حق و باطل هیچ‌گاه نمی‌تواند پایان پذیرد زیرا شیطان بزرگ هیچ‌گاه نمی‌تواندحق را بپذیرد و هیچ وقت نمی‌تواند با انقلاب اسلامی به دشمنی نپردازد.

 
سردار فدوی حادثه طبس را مصداق همیشگی شکست آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی نامید وی گفت: خدا کاری کرد که این حادثه برای همیشه در تاریخ بماند، آمریکایی‌ها هر جا که نیرنگی بر علیه نظام ما به کار برده‌اند شکست خورده‌اند و اثر شکست آن‌ها در همه جا وجود دارد.

 
این سردار سپاه همچنین گفت: آمریکایی‌ها اگر مطمئن باشند که می‌توانند تا آخر وقت امروز از انقلاب چیزی باقی نگذارند به فردا موکول نمی‌کنند ولی چون صد در صد به اطمینان رسیده‌اند که هر اقدامی برای انقلاب اسلامی هیچ پیروزیی برایشان نخواهد داشت بلکه ضرر و زیانی دو چندان خواهند دید حتی فکر اقدام علیه انقلاب اسلامی را از آن‌ها گرفته است.

 
سردار فدوی افزود آمریکایی‌ها برای ضربه زدن به ما به زعم خودشان به سمت آنهایی رفتند که وابسته به انقلاب اسلامی هستند تا با آن‌ها بجنگند تا آن‌ها را شکست داده تا گامی به طرف جلو بردارند علیه انقلاب اسلامی ایران، آن‌ها برای این کار سراغ حزب الله لبنان، فلسطین، سوریه، افغانستان، عراق و یمن رفتند همه این‌ها را میان راه‌هایی دانستند که باید اول بر علیه آن‌ها اقدام کنند تا سپس به انقلاب اسلامی برسند اما به لطف خداوند آمریکایی‌ها حتی در یکی از این موارد هم به پیروزی نرسیدند واین پشتوانه عظیم داشته است که ما در اختیار داریم و در اختیار هر کسی و هر مسئولی که در جمهوری اسلامی است باید به آن مطلع باشد و آن را باور داشته باشد داشته‌هایی که واقعیت تاریخی است و ما آن‌ها را درک کرده و دیده‌ایم.

 
سردار فدوی با توجه به نداشته‌ها و کمبودهای آمریکا گفت: خود آمریکایی‌ها می‌دانند اگر یک تیر در خلیج فارس شلیک شود بازنده این شلیک تیر خود آن‌ها هستند، ما در هر مواجهه و در هر صحنه‌ای که با آمریکایی‌ها روبرو هستیم باید از داشته‌های انقلاب اسلامی و نداشته‌های دشمن اطلاع داشته باشیم. وی افزود: اگر آمریکایی‌ها می‌توانستند از طریق نظامی بر ما پیروز شوند سراغ تحریم‌ها نمی‌رفتند و به ازعان تمامی کار‌شناسان رفتن به سراغ تحریم‌ها نشان دهنده قبول ضعف و قبول شکست خوردن همه روش‌های آمریکاست.

 
فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: وقتی ما می‌توانیم در صحنه‌های سخت بر آمریکا پیروز شویم در صحنه‌های کوچک و آسان‌تر قطعا می‌توانیم آمریکا را شکست بدهیم صحنه‌های جنگی و صحنه‌های نظامی سخت‌تر از هر صحنه جنگ و نزاع است چرا ما طوری عمل کنیم که وهم و خیال آن‌ها را خوشبین کند که می‌توانند در صحنه‌های اقتصادی یا سیاسی پیروز میدان نبرد باشند قطعا این اتفاق نخواهد افتاد چرا که امام حاظر ما مانند امام راحل و به تبعیت از امام خمینی (ره) به خوبی این انقلاب را هدایت می‌کند.

 
سردار فدوی افزود: بایستی با قدرت عمل کرد و با قدرت ایستادگی کرد ملت سرافراز ایران لیاقت و افتخار و سرفرازی خیلی بیشتر از این‌ها را دارد و هر کسی که در هر صحنه‌ای که به نمایندگی از این ملت قرار گیرد باید حواسش را جمع کند و بداند که قطعا پیروز این میدان ما هستیم خداوند در قرآن اشاره کرده است که تسلط کافرین بر مومنین تا قیامت وجود نخواهد داشت.

 
وی افزود: ما اکنون در صحنه‌هایی با دشمن در رویارویی هستیم هم در صحنه‌های سیاسی هم اقتصادی و هم نظامی، دشمن جرات ندارد که به صورت مستقیم در صحنه نظامی حضور پیدا کند به نیابت از او سست عنصران و پلیدان قرار دارند ولی در همه صحنه‌های دیگر ما حضور مستقیم دشمن را می‌بینیم‌ای کاش می‌شد آنچه که هر روز در تنگه هرمز بین ما و آمریکایی‌ها می‌گذرد را می‌دانستید.

 
سردار فدوی ادامه داد: در همین چند روز گذشته کاروانی از نیروی دریایی سپاه به خلیج عدن در حال ارسال بود آنچنان ترسی بین آمریکایی‌ها به وجود آمده بود که برای خود ما نیز مایه تعجب بود که این روال الان نیز ادامه دارد.

 
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کسانی که در روال باطل هستند تا وقتی مجبور نشوند تمکین نمی‌کنند تا وقتی مجبور نشوند از خوی استکباری خود پایین نمی‌آیند و همه باید بدانند که شیطان بزرگ در موضع ضعف قرار دارد خداوند صحنه‌های بسیاری از ضعف دشمنان را برای ما نشان داده که حادثه طبس یکی از آنهاست و دشمن برای همیشه در مقابل ما در تمام صحنه هاشکست خورده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهارده =