تعمیر و بهسازی ۱۱۴ واحد مسکونی روستایی در شهرستان طبس

کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به بهسازی و تعمیر ۱۱۴ واحد مسکونی فرسوده روستایی با هزینه ۶۴۳ میلیون و ۷۲۶ هزار ریال اقدام نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس در این باره گفت: این ۱۱۴ واحد مسکونی در راستای طرح بهسازی و ایمن سازی فضاهای مسکونی مددجویان، تعمیر شده است.

احمد رفیعی خاطرنشان کرد: تعمیر این واحدها، ۶۴۳ میلیون و ۷۲۶ هزار ریال هزینه به همراه داشته است.

وی ادامه داد: در همین راستا،برای بهسازی ۹ واحد مسکونی هم ۴۰ میلیون ریال اعتبار پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس از پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال کمک هزینه پرداخت شده برای ساخت و تکمیل مسکن شهری هم خبر داد.

رفیعی اظهار داشت: کمک هزینه پرداخت شده برای تعمیرات کلی مسکن شهری و روستایی، در سال گذشته ۱۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

وی گفت: در ۱۲ ماهه سال ۹۳، ۲ نفر از متقاضیان تسهیلات طرح بهسازی مسکن مددجویان روستایی به بنیادمسکن انقلاب اسلامی معرفی شده اند.

به گفته وی؛ کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای اجرای اهداف خود و رفع نیاز نیازمندان، برای تعمیر و بهسازی مسکن غیر مددجویان متقاضی هم ۶۰ میلیون ریال کمک هزینه پرداخته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس با تأکید بر این که تکمیل منازل مددجویی نیمه ساخت در اولویت کاری قرار دارد، تأکید کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، منازل خالی از سکنه سطح شهرستان، بعد از بهسازی و انجام تعمیرات لازم به مددجویان واجد شرایط تحویل می شود.

رفیعی در تشریح مشکلات پیش روی مددجویان در این طرح اذعان داشت: در طرح بهسازی مسکن روستایی، مهم ترین مشکل، تأمین ضامن کارمند است که امیدواریم با پیگیری های که صورت گرفته، این مشکل به زودی حل شود .

وی در ادامه درمورد وضعیت و منبع تأمین اعتبارات مورد نیاز این سرفصل هم گفت: از مجموع تسهیلات و کمک هزینه های پرداخت شده، ۴۰۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال از محل منابع امدادی تأمین شده است.

به گفته وی؛ تسهیلات پرداخت شده از محل منابع دولتی هم ۱۹۶ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال می باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس، معرفی مددجویان برای دریافت خدمات به ادارات و دستگاه های متولی را از دیگر برنامه های حوزه عمران این نهاد برشمرد و تصریح نمود: در طول سال گذشته، ۹۴ مورد از تقاضاهای رسیده در این زمینه به نتیجه رسیده است.

رفیعی در خصوص فعالیت های صورت گرفته برای ساخت و بهسازی سرویس های بهداشتی در مناطق محروم هم گفت: طی سال گذشته ۲۹ چشمه سرویس بهداشتی، بهسازی شده است.

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای ساخت این سرویس ها ۱۳۳ میلیون و ۸۵۵ هزار ریال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + سیزده =