جامعه‌شناسان و روانشناسان بنویسند ژن مردم ایران ژن ولاییست

آیت الله خاتمی در جمع مردم دیهوک گفت: به هر شهری بروید و در هر نماز جمعه ای بروید شعار همین است جامعه شناسان و روانشناسان بنویسند ژن مردم ایران ژن ولاییست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس از بخش دیهوک، آیت الله خاتمی با استقبال مسئولین و جمع کثیری از مردم وارد دیهوک شد.

آیت الله خاتمی در دیهوک طبس گفت: ۳۶ سال است که علی را تنها نگذاشته اید احسنت بر شما مردم، ملت بزرگ ایران در بین همه ملت ها از ویژگی های منحصر به فرد برخوردارند.

وی گفت: ملیت ما گره خورده با اسلام است، پایبندی به دین و عشق به اهل بیت ویژگی این مکتب است.

امام جمعه تهران گفت: ده‌ها شبکه بیگانه در تلاشند تا مردم را از دین، ولایت،محبت و عترت خدا جدا کنند ولی روز‌به‌روز تیرشان به سنگ می‌خورد.

وی ادامه داد: مراسم احیا امسال در سراسر کشور مانور دین و محبت عترت بود، با همه تلاش‌هایی که دشمن برای جدایی مردم از دین انجام داد اما ناکام مانده است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حتی در بین آنهایی که ظواهر را رعایت نمی‌کنند اما دل در گرو اردوگاه اهل بیت دارند، این ویژگی ملت ایران است که در بین ملت‌های دیگر کمتر می‌توان دید.

وی افزود: ویژگی دوم استقامت و صلابت نفوذناپذیری این ملت است ۳۶ سال پیش این ملت زیر پرچم الله اکبر آمد بیعت کرد و دشمنان ۳۶ سال است که می‎خواهند ملت را از زیر این پرچم بیرون بکشند تحریم‎ها را برای همین قرار دادند.

وی افزود: اوباما در تبلیغاتش گفت بی‌نظیرترین تحریم‎ها در طول ۱۰۰ سال علیه ایران انجام شده و ۱۱ مرداد سال ۹۲ تحریم ها شروع شد و گفت یک ماه دیگر ایرانیان دست تسلیم بالا می‎برند، یک ماه دیگر شد و ایرانیان روز قدس با مشت‌های گره کرده مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفتند.

امام جمعه موقت تهران افزود: همه این تحریم‌ها برای این بود که به مردم فشار بیاورند تا از نظام فاصله بگیرند اما دیدند ملت ایران مثل سرو قامت کشیده ایستاده، خبرنگارانشان به ایران آمدند و گفتند هیچ جای ایران به کشور تحریم زده نمی‌آید.

وی اضافه کرد: خود به این نتیجه رسیدند که ملت ایران تسلیم شدنی نیست ملت ایران پای آرمان و حقشان می‌ایستند به قیمت گزینه‌های زیر و روی میزشان، این ملت هشت سال جنگ را اداره کرد، جنگ با همین ۱+۵ را و همه کشورها به صدام کمک کردند، تهدیدی که آزمودید، آزموده را آزمودن خطاست، خدا را شکر دشمنان احمقند.

آیت الله خاتمی بیان داشت: ویژگی سوم ملت ایران بیگانه‌ستیزی است و نفرت از بیگانه وقتی دشمن هجوم می‌آورد انگشتانشان مشت می‌شود هر گونه تهدیدی که سبب شود ملت بیمناک بر استقلالشان شوند همه اختلافات جزئی را کنار می‌گزارند و ید واحد می‌شوند.

وی گفت: ویژگی چهارم ولایتمداری است به هر شهری بروید و در هر نماز جمعه‌ای بروید شعار همین است جامعه‌شناسان و روان‌شناسان بنویسند ژن مردم ایران ژن ولایی‌ست.

وی ضمن تشکر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: حق ملت در این عرصه از طریق نمایندگان مجلس مشخص میشود که باید متن را تصویب کنند مسئولین ما در این مسیر تلاش دارند خط نباید گم شود و تا کسی با توافق خوشحال شد یعنی ضد انقلاب این بی‌انصافی و تهمت است.

وی گفت: مذاکره‌کنندگان فرزندان این ملتند اهل دعا و مناجاتند نباید با خادمان اینگونه برخورد کرد از آن طرف نباید پرونده را بسته دید.

حجت الاسلام ایزدی در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی به آیت الله خاتمی اظهار داشت: خوشحالیم که یار رهبری را در کنار خود می‌بینیم.

امام جمعه دیهوک افزود: شکر می‌کنیم که مردم بخش دیهوک مردم متدین، ولایی، دلسوز و شهیدپرورند این بخش ۲۹ شهید دارد که دو شهید گمنام در اینجا دفن شده اند.

وی اضافه کرد: بخش دیهوک قریب به ۱۰۰ نفر روحانی و طلبه داردکه باعث افتخار است و به یقین مشکلات و آسیب‌ها کمتر است.

وی گفت: این بخش بزرگترین بخش در سطح کشور است و با اینکه معادن در اینجا وجود دارد اما وضعیت مالی مردم خوب نیست.

حجت‌الاسلام ایزدی بیان کرد: ۳۵۰۰ نفر در شهر ساکن هستند که حدود ۱۰۰۰ نفر مستمع نماز جمعه هستند و این نشان از تدین مردم دارد.

2 دیدگاه دربارهٔ «جامعه‌شناسان و روانشناسان بنویسند ژن مردم ایران ژن ولاییست;

  1. دشمنان پلید و بدخواهان این نظام مقدس بدانند که سه چبز در وجود ما طبسی ها ژنتیکی است : الوهیت ، امامت و ولایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 7 =