بهره مندی ۵۳ روستایی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر طبس

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از ویزیت رایگان و توزیع رایگان دارو به بیش از ۵۰ نفر در اجرای طرح ملی کاروان سلامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حسینعلی فخاری با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر و اعزام کاروانهای سلامت به روستاهای محروم گفت: همزمان با دهه کرامت و گرامیداشت هفته دولت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر طبس اقدام به اجرای طرح ویزیت رایگان و توزیع رایگان دارو نمود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم و ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان است.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس به برگزاری اولین کاروان سلامت در طول امسال اشاره کرد و یادآور شد: معاینه اهالی روستا توسط پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان و ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر طبس است.

حسینعلی فخاری اذعان داشت: در این طرح یک پزشک عمومی، ۲ نفر پرسنل و ۳ داوطلب جمعیت هلال احمر طبس حضور داشته‌ و به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان همیشه در اولویت فعالیت‌های هلال احمر است، افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر طبس همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور پررنگ داشته و در فعالیت‌های انسان دوستانه قدم های بزرگی را برداشته‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس خاطرنشان کرد: گروه اعزامی با استقرار در روستای جوخواه، به ویزیت رایگان ۵۳ نفر از اهالی روستا پرداختند و داروی رایگان در اختیار آنان قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 19 =