مساعدت کمیته امداد شهرستان طبس در راستای مسکن مددجویان/ بهره‌مندی ۲۳ مددجو از انشعابات رایگان منازل

با مساعدت کمیته امداد امام خمینی(ره) ۲۳ مددجوی طبسی از انشعابات رایگان منازل مسکونی برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس در این خصوص گفت: از ابتدای سال جاری، ۲۳ نفر از مددجویان متقاضی انشعابات آب، برق و گاز به دستگاه‌های مربوطه معرفی شده‌اند.

احمد رفیعی تأکید کرد: معرفی مددجویان متقاضی انشعابات و خدمات به دستگاه‌های اجرایی مربوطه از اقداماتی است که برای رفاه مددجویان و کمک به کاهش هزینه‌های آنها در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفته است.

وی افزود: در جریان معرفی مددجویان متقاضی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به دستگاه‌های مربوطه، این افراد از تخفیفات ویژه بهره‌مند می‌گردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس درخصوص فعالیت‌های صورت گرفته به منظور بهسازی مسکن مددجویان هم گفت: از ابتدای امسال در راستای ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن مددجویان ۱۸۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تسهیلات پرداخته‌ایم.

رفیعی تصریح نمود: اگر چه برای اجرای سرفصل بهسازی مسکن مددجویان، از تسهیلات بانکی هم استفاده می‌شود اما تمام اعتبارات اختصاص یافته برای این سرفصل طی این مدت، از محل منابع امدادی تأمین شده است.

وی میزان کمک هزینه پرداخت شده برای ساخت و تکمیل مسکن شهری را ۵۵ میلیون ریال برشمرد.

به گفته وی؛ طی ۶ ماهه نخست امسال، مبلغ ۲۰ میلیون ریال هم در قالب کمک هزینه برای تعمیرات کلی مسکن شهری و روستایی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس، در پایان به هزینه‌کرد ۴۵ میلیون ریال اعتبار به جهت ساخت ۹ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق محروم شهرستان اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 20 =