شرکت سامان فراز قشم در طبس سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت سامان فراز قشم به منظور ساخت کارخانه قیر و احداث مهمانسرا، ساختمان اداری و فضای ورزشی به ۲۰ هکتار زمین نیاز دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، در جلسه ای با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، رئیس اداره راه و شهرسازی، رئیس اداره منابع طبیعی و مدیرعامل شرکت سامان فراز قشم مشکلات مربوط به واگذاری زمین مورد نیاز شرکت سامان فراز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش شرکت سامان فراز قشم به منظور ساخت کارخانه قیر و احداث مهمانسرا، ساختمان اداری و فضای ورزشی به ۲۰ هکتار زمین نیاز دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی طبس در این خصوص گفت: قبلاً ۱/۵ هکتار زمین به این شرکت واگذار شده اما به دلیل ابلاغ طرح جامع طبس و تغییر وضعیت زمین ها و عدم پیگیری موضوع، واگذاری ۲۰ هکتار زمین محقق نشده است. در حال حاضر آمادگی داریم زمین مورد نیاز را بصورت موقت واگذار کنیم تا مراحل واگذاری و اخذ استعلام های مربوطه از طریق راه و شهرسازی و منابع طبیعی انجام شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با استقبال از سرمایه گذاری در شهرستان گفت: دستگاه های اجرایی طبس و این معاونت آماده هرگونه همکاری هستند و تا جایی که در شهرستان امکان داشته باشد زمینه ها و شرایط لازم در جهت رشد و توسعه شهرستان فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سامان فراز قشم با استقبال از پیشنهاد رئیس اداره راه و شهرسازی طبس از پیگیری و همکاری معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس و هیئت فرعی نظارت بر مواد ناریه شهرستان طبس به دلیل تلاش برای رفع مشکلات و همکاری با این شرکت تشکر کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد صورتجلسه واگذاری موقت زمین برای بررسی بیشتر توسط اداره راه و شهرسازی در اختیار شرکت سامان فراز قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =