یازدهمین همایش ملی انجمن دیرینه شناسی ایران در طبس برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور طبس گفت: با توجه به برگزاری موفق اولین همایش ملی فن‌آوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری دانشگاه پیام نور در سال ۹۱ ، با پیگیری های انجام شده یازدهمین همایش ملی انجمن دیرینه شناسی ایران در سال جاری در دانشگاه پیام نور طبس برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مصطفی اخوان صفار گفت: با توجه به برگزاری موفق اولین همایش ملی فن‌آوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری دانشگاه پیام نور در سال ۹۱، رایزنی ها و مکاتبات صورت گرفته با انجمن دیرینه شناسی ایران و نیز وضعیت زمین شناسی منطقه که به بهشت زمین شناسی ایران معروف و مشهور می باشد خوشبختانه دانشگاه پیام نور طبس به عنوان میزبان یازدهمین همایش انجمن دیرینه شناسی ایران از سوی این انجمن معرفی گردید که انشاالله در اسفندماه ۹۵ در طبس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش که جز معتبرترین رویداد های علمی در زمینه زمین شناسی و علوم وابسته می باشد تاکنون ۱۰ دوره برگزار گردیده که روال برگزاری و میزبانی مراکز دانشگاهی بوده که در دوره‌های.قبل دانشگاه هایی چون فردوسی مشهد(دو دوره)، دانشگاه زنجان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه کرمان و… میزبان این رویداد بوده‌اند.

اخوان صفار گفت: با توجه به جغرافیای منطقه و نیز متخصصان و کارشناسان زیادی که در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند، حضور اساتید و صاحب‌نظران می‌تواند فرصت مناسبی را برای به اشتراک گذاشتن دست‌آوردهای علمی و نیز معرفی بیشتر شهرستان فراهم سازد.

وی گفت برنامه های خوبی در جهت توسعه علمی در این زمینه در حال برنامه ریزی است که انشا الله در روز همایش معرفی خواهد گردید.

وی ضمن تبریک ۱۰ تیرماه روز صنعت و معدن به همه زحمتکشان و فعالان حوزه صنعت و معدن شهرستان، ابراز امیدواری کرد که با توجه به استقبال انجمن دیرینه شناسی برای حضور در بهشت زمین شناسی ایران بتوانیم با همکاری مراکز علمی، ادارات مرتبط با این حوزه و مجموعه شهرستان شاهد برگزاری موفق این رویداد علمی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =