بخش دستگردان طبس پیشتاز طرح‌های افتتاحی در خراسان جنوبی

در بخش دستگردان ۵ طرح با هزینه بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری ۱۵۰۰ خانوار و اشتغال زایی برای ۱۰ نفر شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس، در هفته دولت در بخش دستگردان از جمله پروژه های افتتاح شده، روکش آسفالت محور ده محمد عشق آباد بردسکن به طول ۱۱ کیلومتر و روکش ماسه آسفالت محور ده محمد عشق آباد بردسکن به طول ۶ کیلومتر با هزینه کل دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

افتتاح پروژه جدول گذاری و آسفالت معابر شهر عشق آباد توسط شهرداری با اعتبار یک میلیارد  ۹۶۳ میلیون تومان مورد بهره برداری هزار و ۳۰۰ خانوار قرار گرفت.

111

پروژه طرح هادی روستایی هودر با هزینه ۵۰۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مورد بهره برداری ۱۵۰خانوار افتتاح گردید.

114
کارخانه فرآوری مواد معدنی روستایی کلشانه با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغال زایی برای ۱۰ نفر با حضور رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس افتتاح گردید.

115
در مجموع حدود ۵ طرح در بخش دستگردان با هزینه ۶ میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افتتاح و مورد بهره برداری ۱۵۰۰ خانوار قرار گرفت و همچنین اشتغال زایی برای ۱۰ نفر نیز ایجاد نمود.

نزدیک به یک سوم طرح های عمرانی و بیشترین طرح های پر هزینه افتتاح شده در سومین روز از هفته دولت در خراسان جنوبی به بخش دستگردان اختصاص یافت.

در این میان اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس رتبه نخست را داشته و شهرداری با یک میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان رتبه دوم و مدیر عامل کار آفرین و نمونه شرکت تعاونی مهر پرور شمس با یک و نیم میلیارد هزینه که در فاز اول به طور مستقیم برای ده نفر شغل ایجاد کرده اند رتبه بعدی اعتبارات را به خود اختصاص داد.

خبرنگار : علی رجب زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یازده =