هشت پروژه گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی طبس به بهره‌برداری رسید

همزمان با ششمین روز از هفته دولت با صرف ۴۱میلیارد ریال هزینه طرح گاز رسانی به هشت روستای بخش مرکزی شهرستان طبس با حضور سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به هشت روستای طبس گفت: در اجرای این پروژه ۴۳ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث یک ایستگاه تقلیل فشار، احداث ۶۵۰ انشعاب گاز انجام گرفت.

فرشید دشتی ادامه داد: با به بهره برداری از این پروژه ۷۲۱ خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند و جمعیت روستایی برخوردار گاز در طبس به ۳۰ درصد رسید که این کار تماما در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

وی گفت: عملیات اجرایی این پروژه هفته دولت سال گذشته آغاز شد و با حمایت ها و هماهنگی هایی که بین مسئولان شهرستان و استان وجود دارد امسال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان از آغاز عملیات گازرسانی به پنج روستای شهرستان طبس در هفته دولت خبر داد و افزود: با بهره برداری از این پروژه که اعتبار آن ۸۰ میلیارد ریال است ۱۷ درصد دیگر به جمعیت روستایی برخوردار از نعمت گاز شهرستان اضافه خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی همزمان با گاز رسانی در روستای جوخواه طبس در منزل شهید نظریان حضور یافت و ضمن دیدار با خانواده این شهید بزرگوار از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواست های خانواده این شهید قرار گرفت.

شهید قربانعلی نظریان در تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی هورالهویزه و در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =