۱۱ پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت در طبس به بهره برداری رسید/ +تصاویر

رئیس اداره راه و شهرسازی طبس گفت: در هفته دولت در شهرستان طبس ۱۱ پروژه راه و شهرسازی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

صادق کلانی افزود: بخشی از این پروژه ها به صورت امانی، پیمانی و بخشی به صورت مشارکتی انجام گرفته است.

وی بیان کرد: روکش آسفالت گرم محور طبس – اصفهان (پل راه آهن) به طول یک کیلومتر و اعتبار سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و روکش ماسه آسفالت محور طبس – اصفهان نیز به طول ۱۷ کیلومتر با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال به صورت امانی انجام شد.

وی ادامه داد: روکش ماسه آسفالت محور طبس – یزد به طول ۵۰ کیلومتر و ده محمد – عشق آباد به طول شش کیلومتر به ترتیب ۵۰ میلیارد ریال و ۶ میلیارد ریال صورت پذیرفت.

وی افزود: روکش آسفالت محور ده محمد – عشق آباد – بردسکن نیز به طول ۱۱ کیلومتر به صورت پیمانی انجام شده و ۱۵ میلیارد اعتبار برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

وی اظهار داشت: روکش آسفالت محور طبس – دیهوک به طول یک کیلومتر با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.
معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت: روکش آسفالت محور یزد تا معادن زغالسنگ پروده به طول ۱۱ کیلومتر با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت شرکت زغالسنگ طبس انجام شد.

کلانی در خصوص راه های روستایی بیان کرد: روکش آسفالت راه روستایی محمد آباد به طول هفت کیلومتر و راه روستایی شیرآباد به طول یک کیلومتر در مجموع این دو راه مبلغ ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که این دو پروژه به صورت امانی اجرا شده است.

وی ادامه داد: احداث و آسفالت قطعه اول راه روستایی گشن به طول ۶.۵ کیلومتر با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال با مشارکت شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی طبس اجرا شده است.

وی گفت: همچنین احداث و آسفالت آنتنی راه روستایی جوریز به طول یک کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت امانی انجام شده است.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =