آب شرب مردم روستای دهنو بخش دیهوک اشکال شرعی دارد/ مگر خرید یک تانکر ذخیره آب برای روستای دهنو چقدر هزینه دارد

امام جمعه دیهوک گفت: آبی که مردم روستای دهنو جهت شرب از آب کشاورزی روستای عرب آباد استفاده می کنند اشکال شرعی دارد مسئولان چرا فکر نمیکنند که مدیون مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام ایزدی امام جمعه دیهوک در خطبه های نماز به خشکسالی های متوالی و کاهش نزولات آسمانی در منطقه اشاره کرد و گفت :یکی از مهمترین مسائل و مشکلات بخش دیهوک بویژه اهالی دهستان کویر و روستای دهنو کمبود شدید آب شرب است که مسئولان جهت رفع این مشکل بارها قول داده اند اما تاکنون این امر محقق نشده است .

امام جمعه دیهوک افزود: آبی که در حال حاضر اهالی روستای دهنو جهت شرب استفاده میکنند از  آب کشاورزی روستای عرب آباد که در نزدیکی دهنو است تامین میشود و بارها مالکان وکشاورزان ناراضی بودن خود از این موضوع را بیان نموده اند و مصرف این آب برای مردم دهنو اشکال شرعی دارد و حرام است.

وی ادامه داد: چرا مسئولین به این موضوع مهم توجه نمیکنند مگر خرید یک تانکر ذخیره آب جهت روستای دهنو چقدر هزینه دارد این ظلم به مردم صبور روستای دهنو است مردم چه گناهی کرده اند که باید با این مشکل دست و پنجه نرم کنند.

وی گفت: مردمی که به سختی در روستا زندگی میکنند و روستا را ترک نمیکنند مگر ظلم فقط این است که اوباما بمب بر سر مردم بریزد مسئولین کجا به فکر مردم هستند  چرا فکر نمیکنند که مدیون مردم هستند .

تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان تهران در حادثه ساختمان پلاسو و پایان دوره ریاست جمهوری اوباما و اشاره به جنایات و ظلمهای آمریکا در کشورهای منطقه از دیگر بیانات خطیب نماز جمعه دیهوک بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =