انقلاب اسلامی انفجار پیام قرآن و اهل بیت به جهان است

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی گفت: امام بیان فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و این به معنی انفجار پیام قرآن و اهل بیت به جهان است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام عباس فرازی نیا مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی در جمع راهپیمایان طبسی با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: سلام بر طبس بر امت حزب الله و مردم شریف و انقلابی این سامان شهرستان پر افتخار طبس، سلام بر نگین و یادگار ائمه این دیار حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع).

وی ادامه داد: سلام بر دو هزار ایثارگر و ۳۵۰ جانباز و ۲۲ آزاده طبسی و بر ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و جبهه مقاومت و ۲۲۰ شهید شهرستان طبس.

حجت الاسلام فرازی نیا بیان کرد: این انقلاب زمینه ساز ظهور است و امید داریم با همین انجام وظایف ها یاری گر آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همواره بشر به دو گروه مثبت و منفی تقسیم می شدند کسانی که به خالق ایمان داشتند و یا آن را قبول نداشتند، عده ای حسینی و عده ای یزدی بودند.

وی افزود: یاقوتیان و نوریان و حسینیان همواره با خیرخواهی و امر به معروف و نهی از منکر، دیگران را به خدا دعوت می کردند و یزیدیان دنبال نابودی آنها بودند.

وی با بیان اینکه به هر صفحه تاریخ که نگاه می کنیم با وجود اینکه حسینیان در اقلیت بودند اما همیشه سرافراز بودند و به آنها افتخار میکنیم افزود: اگر هم چند صباحی یزیدیان قدرتی یافتند مانند حبابی بوده است.

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی ادامه داد: در درگیری حق و باطل در هزار و ۴۰۰ سال پیش خداوند، خاتم النبیا(ص) را به پیغمبری مبعوث کرد و آن حضرت با هدف تبدیل زندگی مردم به بندگی حضرت حق، با دو عنصر تعلیم و تربیت مبعوث شد.

مدیر امور فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار داشت: مکتب علوی نشان این است که باید همه دست به دست هم دهند تا حکومت جهانی یوسف زهرا حضرت حجت(عج) برپا شود و آن مکتب که خدا در قرآن وعده داده محقق شود.

وی افزود: در این جهت وقتی به کتاب قرآن می نگریم نهضت مهدوی با هدف تکمیل مکتب همه انبیا است و شعار نهضت مهدوی، از آن نهضت حزب الله و یالثارات الحسین(ع) خواهد بود.

این مقام مسئول آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: عنصر مهدوی عنصر انتظار است که سه رکن انتظار، امید و عمل دارد، اهل عمل اعتقاد دارند هر قدمی که بردارند زمینه ساز ظهور خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی(ره) با تکیه بر لطف خدا و توسل به معصومین(ع) و اعتماد بر شما مردم اعلام کرد شاه باید از این مملکت برود این مملکت امام زمان(عج) و اهل بیت است.

وی ادامه داد: امام با هدف آگاه کردن جوانان و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی انقلاب کرد.

حجت الاسلام فرازی نیا گفت: امام بیان فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و این به معنی انفجار پیام قرآن و اهل بیت به جهان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اگر اعتباری دارد از انتظار صبح و ظهور حضرت مهدی(عج) است بیان کرد: به همین دلیل یاران انقلاب نقل می کنند که انقلاب حقیقتا کار امام نبود بلکه کار امام زمان(عج) است.

وی در خصوص بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: امام ما یک مجتهد و یک رهبر ملت به میدان آمد و ده پیشگویی کرده است که برخی از آنان تحقق و برخی در حال تحقق است و این نشانه علم لدنی امام است.

وی افزود: امام در سال ۴۲ گفتند یاران من همان کودکانی هستند که در گهواره ها هستند و پیش بینی کردند شاه از این مملکت میرود.

وی ادامه داد: در بعد از انقلاب و در محفلی جمعی نزد امام بودند و گفتند این انقلاب به ظهور منجر می شود و امام گفتند بله اما به دست من نه اما شماها خواهید داد ان شاءالله.

وی افزود: ذلت صدام و نابودی سران عرب، بیداری اسلامی، فتح قدس و فلسطین و فروپاشی استبداد شوروی از جمله پیشگویی های حضرت امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام فرازی نیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکا ارزش مذاکره را ندارد، وقتی ریگان نامه نوشت که جهان همچون دهکده ایست و ما کدخدای آن هستیم حضرت آقا گفتند بله این جهان به مثابه دهکده کوچکی است اما کدخدای آن تو نیستی بلکه وجود امام زمان(عج) است.

وی با توجه به جنایات آمریکا در جهان گفت: امروز که چهره کریه دشمن با نابخردی خودشان معلوم شده که کودک پنج ساله را دستبند زده و جنایاتی که در کشورهای دیگر انجام میدهند ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکتمان آسیب نرسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما این است که مردم و مسئولین و امت حزب الله راه امام که توحید کلمه و ولایتمداری بود را ادامه دهیم و در برابر دشمن مقاومت کنیم چرا که او دنبال نابودی ماست که البته نمی تواند زیرا این وعده خداست.

وی هشدار داد: اما دشمن بیکار نمی نشیند یا به دنبال انحراف در انقلاب و در بین مردم و مسولین است و یا زخمی بر پیکره انقلاب مانند فتنه ۸۸ میزند.

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی گفت: وظیفه ما پرهیز از غفلت های سرنوشت ساز است، همه ما چون قطره باران هستیم که باید با هم متحد شویم و از جنگ اسلام و کفر نباید غفلت کرد و بهانه به دست دیگران ندهیم چرا که استکبار دنبال اختلاف است.

وی یادآور شد: باید حواسمان به فتنه های نامرئی دشمن باشد و آن همین فضای مجازی است، جوانان احتیاط کنید و حریم ها را رعایت کنید.

وی ادامه داد: از دیگر وظایف ما بصیرت افزایی در سه شاخصه تشخیص ولی فقیه، تشخیص دشمن و تشخیص تکلیف است که یکی از مصادیق آن شرکت در راهپیمایی است.

در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در طبس از تمبر شهدای مظلوم بحرین رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =