یک قدم دیگر تا اورژانس هوایی در طبس

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور با اشاره به اینکه دومین بالگرد امداد هوایی استان خراسان جنوبی در شهرستان طبس راه اندازی خواهد شد، بیان کرد: این بالگرد سی امین بالگرد امداد هوایی در کشور است.

به گزارش طبس نیوز، محمد سرور در حاشیه سفر به شهرستان طبس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارائه خدمات فوریت های پزشکی جزء اولویت های مهم وزارت بهداشت است.

وی با اشاره به اینکه دومین بالگرد امداد هوایی استان خراسان جنوبی در شهرستان طبس راه اندازی خواهد شد، بیان کرد: این بالگرد سی امین بالگرد امداد هوایی در کشور است.

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد ماموریت های آمبولانس هوایی مربوط به مباحث ترافیکی است، اظهار داشت: در طبس دومین عامل مرگ و میر مباحث ترافیکی است لذا ارائه خدمات آمبولانس هوایی می تواند بسیار مفید واقع شود.

وی ادامه داد: بر اساس آمار و محاسبات شش درصد درآمد ناخالصی ملی کشور در حوزه حوادث ترافیکی از بین می رود و خدمات آمبولانس هوایی می تواند جلوی این خسارت ها را تا حد بسیار زیادی بگیرد.

سرور با بیان اینکه ارائه خدمات مدرن اورژانس جزء اولویت های وزارت بهداشت قرار گرفته است، بیان کرد: وزارت بهداشت پی گیر اضافه کردن ناوگان مدرن به آمبولانس های هوایی است و و به زودی خبرهای بسیار خوبی در این زمینه اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =