رتبه دوم جشنواره کشوری برای انیمیشن آموزشی طبس

انیمیشن آموزشی تولید شده در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان طبس حائز رتبه دوم در جشنواره کشوری «تولید محتوای الکترونیکی با طعم مهارت» گردید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، در مراسم اختتامیه اولین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با طعم مهارت در هفته جاری که با حضور مقامات عالی سازمان، مدیران کل ادارات آموزش فنی و حرفه ای استانها، داوران و اعضاء کمیته های علمی و اجرایی جشنواره برگزار شد، از آقای مهدی هادی، کارآموز مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان طبس، که در بخش انیمیشن حائز رتبه دوم کشور شده است، تقدیر به عمل آمد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان طبس در این خصوص گفت: در راستای گام برداشتن در مسیر اهداف متعالی سازمان در حرکت به سمت شیوه های نوین آموزشی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان طبس اقدام به طراحی و تولید فیلم ها، نرم افزار ها و انیمیشن های آموزشی در حوزه مهارت نموده است.

حسن کامرانی فرد افزود: در همین راستا، انیمیشنِ « آشنایی با موتورهای القایی » که با هدف آموزش یکی از مباحث استاندارد برق صنعتی، در کارگاه آموزشی plc مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با همکاری دکتر سالکی مربی و مهدی هادی کارآموزکارگاه مذکور تولید شده است، موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی با طعم مهارت شد.

وی ضمن تقدیر از آقایان مهدی هادی ، دکتر سالکی ، مربیان و همکاران مرکز، اظهار امیدواری کرد که روند حرکت مرکز در مسیر اهداف پژوهشی و بکارگیری شیوه های نوین آموزشی، در سال های آتی نیز پیگیری شود.

لازم به ذکر است که این مرکز با دو اثردر دو بخش انیمیشن و نرم افزارهای آموزشی مبتنی بر اندروید شرکت نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =