سالن ورزشی هزار و ۲۰۰ نفری طبس تا ۱۵ اردیبهشت به بهره برداری میرسد

فرماندار ویژه طبس از پایان یافتن پروژه سالن هزار و ۲۰۰ نفره طبس خبر داد و گفت: این پروژه تا ۱۵ اردیبهشت به بهره برداری میرسد و مسابقات جام رمضان در این سالن برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در جلسه شورای ورزش شهرستان طبس گفت: هدف دولت در این زمینه این است که شرایط خوبی به ویژه برای جوانان فراهم کند.

محمد اسماعیل افضل پور افزود: جوانان طیف وسیعی از مقوله ورزش را تشکیل میدهد که تحت پوشش خدمات و فعالیت های ما قرار میگیرند.

وی با بیان اینکه طبس از شهرستان های مهم استان است گفت: این شهر سابقه طولانی در ورزش دارد که هم اکنون آقایان و خانم ها فعالیت خوبی دارند و از ۴۸ هیات ورزشی ۲۶ هیات ورزشی فعال است که باید در این زمینه فعالیت بیشتری کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در شهر طبس سرانه اماکن ورزشی خوب و به سرانه کشوری نزدیک است که باید آن را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: در استان بیش از ۸۰ درصد پروژه نیمه تمام ورزشی داریم و باید تلاش کنیم به بهره برداری برسانیم که موجب توسعه و جهش خوبی شود.

افضل پور گفت: امروز بازدیدی از پروژه های مجموعه ورزشی زغالسنگ طبس و سالن هزار و ۲۰۰ نفری طبس داشتیم که تا حد زیادی پیشرفت کرده که این سالن بخش داخلی و انشعاب آب و گاز آن مانده است.

وی تاکید کرد: ورزش امکانات و بودجه خیلی زیادی میخواهد که با بودجه های محدود دولتی برطرف نخواهد شد و باید به سمت اعتبارهای غیردولتی برویم.

افضل پور ادامه داد: آقای امیرحسنخانی پیگیری های زیادی دارند و ما هم سعی در کمک بیشتر برای هیات های ورزشی داریم.

وی بیان کرد: اولویت بندی نیازها کار اساسی است و نباید جزیره ای کار کنیم زیرا ممکن است موجب موازی کاری شود و اولویت ها در نظر گرفته نشود.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین ورزشی به تازگی در استان تشکیل شده افزود: نیازها را شناسایی کنید تا از طریق این مجمع پیگیری و اعتبار لازم جذب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به پروژه های نیمه تمام استان در حال حاضر امکان احداث سالن ورزشی خاص بانوان را نداریم.

معاون مدیرکل ورزش جوانان استان نیز در این جلسه گفت: جای شورای ورزش در شهرستان طبس خالی بود که باید در این شورا وحدت رویه داشته باشیم.

وی افزود: در استان تفاهم نامه ای با سپاه انصارالرضا(ع) و آموزش و پرورش داشتیم که در زمینه زیرساخت ها، اعتبارات و مربیان کارهای مشترک انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این ظرفیت در طبس به مراتب بیشتر از استان است به دلیل زیرساخت هایی مانند خط هوایی و ریلی که در اینجا وجود دارد و باید برنامه ریزی شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در این جلسه اظهار کرد: بالغ بر ۲۷ شرکت معتبر داریم که اگر هر کدام در یک رشته تیم داری کنند میتوانیم لیگ های خوبی داشته باشیم.

سیدمهدی طلائی مقدم همچنین به مشارکت و هماهنگی بخش های خصوصی در ورزش و همچنین اتمام پروژه ای نیمه تمام ورزشی تاکید کرد.

مقام عالی دولت همچنین در صورت اعتبار قول در اولویت قرار گرفتن پروژه های ورزشی دیهوک و عشق آباد را از مدیرکل ورزش استان گرفت.

وی از پایان یافتن پروژه سالن هزار و ۲۰۰ نفره طبس خبر داد و گفت: این پروژه تا ۱۵ اردیبهشت به بهره برداری میرسد و مسابقات جام رمضان در این سالن برگزار خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان طبس از کلنگ زنی پروژه ورزشی دیگر خبر داد و گفت: همزمان با پنج اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس کلنگ مجتمع ورزش های ساحلی به زمین زده خواهد شد.

طلائی مقدم گفت: از اداره کل راه آهن شرق، شرکت زغالسنگ و ایمیدرو انتظار ویژه برای مشارکت در طرح های ورزشی داریم.

وی همچنین به تحقق اردوهای تیم ملی در صورت فراهم بودن شرایط اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =