کمک دو میلیارد ریالی خیرین به آموزش و پرورش منطقه دستگردان

در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار بخش دستگردان طبس خیرین به میزان ۲ میلیارد ریال به تجهیز، تعمیر، نوسازی و احداث مدارس در این بخش کمک کردند.

علی رجب زاده – به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، نوزدهیمن جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار امروز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه دستگردان با حضور خیرین و مسئولین بخش و شهرستان برگزار شد.

غلامی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان در این مراسم از خیرین که در سال های گذشته و سال جاری به طرق مختلف به آموزش و پرورش کمک کردند تقدیر نمود.

امام جمعه عشق آباد در این جشنواره گفت: خیرین مدرسه ساز کسانی هستند که عمر خود را وقف تعلیم و تربیت انسان ها کردند تا آنها را از تاریکی و بی سوادی خارج و وارد دنیای علم و روشنایی کنند.

حجت الاسلام مظاهری افزود: در بخش دستگردان به علت گستردگی جغرافیایی کمبودهای زیادی احساس می شود و می طلبد که مسئولین در جهت مشکلات مردم همت کنند.

مسئول اداره مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی، در این مراسم با قدردانی از آموزش و پرورش دستگردان و خیرین مدرسه ساز به واسطه برگزاری و حضور در جشنواره گفت: در این بخش مدارس تخریبی وجود دارد که امیدواریم با همت خیرین و تامین اعتبار مورد نیاز بتوانیم در جهت ایجاد فضای آموزشی استاندارد گام های مهم تری برداریم.

شیرزاده افزود: خیرین استان خراسان جنوبی و بخش دستگردان کارهای بزرگی انجام داده اند و انتظار این است که این حرکت جهاد گونه تا محو کامل مدارس تخریبی و ایجاد فضای آموزشی ایمن و استاندارد ادامه داشته باشد.

مسئول اداره مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان میزان تعهدات جشنواره های خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی را از ابتدا تا کنون ۸۴ میلیارد تومان ذکر نمود که از این میزان ۷۰ درصد آن محقق گردیده است.

شیرزاده بیان کرد: میزان تعهدات هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز حدود ۱۸ میلیارد تومان است که انتظار تحقق بیشترین میزان آن در سال های آتی فراهم می باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با اشاره به شعار سال و نامگذاری این سال به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال خواستار ادامه کمک های خیرین محترم به این امر شد.

سید مهدی طلائی مقدم در ادامه به سه اصل میزان رای ملت است، رای مردم امانت است و اینکه فصل الخطاب قانون است در برگزاری انتخابات اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز در بخش دستگردان، ۵۰ درصد دو آموزشگاه ۲ کلاسه در مناطق عشایری به میزان حدود ۶۶ میلیون تومان توسط موسسه فرهنگی آموزشی قلم چی و هزینه ساخت وضو خانه آموزشگاه شهید رفیعی توسط خانواده شهید رفیعی به میزان ۱۰ میلیون تومان تقبل و ۱۵ میلیون تومان کمک نقدی جهت ساخت و ساز مدارس جمع آوری شد.

کمک ۱۰ میلیون تومانی جهت خرید لوازم ضروری مایحتاج دانش آموزان، ۱۰۰ میلیون تومان جهت احداث آموزشگاه ۲ کلاسه در روستای دستگردان توسط خیره محترم سرکار خانم دکتر گلریز صفری نیز از کمک های جمع آوری شده خیرین بود.

در پایان از خیرین مدرسه ساز و کسانی که با آموزش و پرورش در طول سال گذشته همکاری داشته اند تقدیر شد.

جهت مشاهده گزارش تصویری این مراسم اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هجده =