متسابقان قرآنی در ۸ رشته باهم رقابت میکنند

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان گفت: حائزان رتبه های برتر سال گذشته مسابقات قرآن استانی اوقاف امسال مستقیماً به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا میکنند.

به گزارش طبس نیوز، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان در مصاحبه ای گفت: در این دوره مسابقات تعداد ۲۴۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که ازاین تعداد ۱۰۲ نفر آقا و ۱۳۸ نفر از بانوان هستند.

حجت الاسلام مهدی عباسی همچنین افزود ۱۵ نفر از شرکت کنندگان راه یافته به مرحله استانی از حائزان رتبه های برتر مسابقات سال گذشته بوده اند که بدون شرکت در مرحله شهرستانی مستقیما به مرحله استانی راه یافتند.

وی بااشاره به برگزاری این دوره مسابقات در شهرستان طبس و با همکاری آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) گفت: این مسابقات هجدهم ، نوزدهم و بیستم مرداد ماه برگزار میشود که افتتاحیه آن هجدهم پس از اذان مغر و عشا و اختتامیه روز بیستم پس از نماز مغرب و عشا خواهد بود.

حجت الاسلام عباسی گفت: این دوره مسابقات در ۸ رشته، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل، اذان و دعا خوانی برای برادران برگزار خواهد شد.

وی افزود: خواهران نیز در ۷ رشته حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل و دعا خوانی باهم رقابت میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =