در مقابل فرهنگ غلط جابه‌جایی اتوبوسی می‌ایستیم

فرمانده جدید سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: این فرهنگ غلطی است که اتوبوسی بعد از انتخابات همه را عوض می‌کنند به جرم اینکه هوادار کاندیدای مورد نظرشان نبود، ما در مقابل این حرکت مسئولان در استان ایستادیم.

به گزارش طبس نیوز، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در نهمین مجمع عالی بسیج شهرستان طبس گفت: خروجی مجمع بسیج شهرستان پیام و رهنمودی روشن برای تشکل بسیج شهرستان و جامعه شهرستان و شورای عالی بسیج دارد که به ریاست مقام معظم رهبری است.

سرهنگ علی قاسمی افزود: انقلاب اسلامی ما دارد ۴۰ ساله می شود که در این راه با موانع و مشکلاتی که دشمنان پیش پایه ما گذاشتند مواجه بود اما با همه اینها ما باید تلاش کنیم تا به قله برسیم.

سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم آنچه یاران انقلاب به ما امانت دادند را به نسل بعدی برسانیم و نسل سوم پرچم را به دوش می‌کشند و وظیفه‌ آنها کمتر از نسل اول نیست.

وی بیان کرد: هر گونه لغزش در انقلاب میتواند باعث شود که ما نتوانیم آن امانتی که از نسل اول به دستمان سپرده شده را به مقصد و به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی هشدار داد: دشمنان توطئه های زیادی می‌کنند برای اینکه انقلاب از بین برود و این اولین انقلاب اسلامی است که در طول تاریخ چهل ساله شد.

وی تاکید کرد: این موضوع طبیعی است که امروز صهیونیست‌ها و همه اهل کتاب از اسلام راستین وحشت دارند، برای اینکه انقلاب اسلامی در آمریکا، اروپا و آفریقا اثر گذاشته است.

وی با اشاره به پروژه اسلام هراسی دشمنان انقلاب گفت: دشمنان اسلام و انقلاب میخواهند چهره اسلام را مخدوش کنند و داعش را به وجود می‌آورند و جنایات را از چهره اسلام می بینند اما باز هم شکست خوردند.

وی با اشاره به حکم تنفیذ و مراسم تحلیف رییس جمهور با حضور بیش از ۱۵۰ کشور خارجی گفت: وضعیت امروز انقلاب اسلامی در انتخابات و تحلیف دیروز مشخص شد و انقلاب آن اقتدار و جایگاه خود را پیدا کرده است و امروز ما در کشوری هستیم که سومین ناوگان استراتژیک ارتش دریایی را در اختیار داریم.

سرهنگ قاسمی تشریح کرد: برای این که انقلاب را محدود کنند کشورهای حوزه خلیج فارس با سران غرب رقص شمشیر می کنند، برای راه نفوذ پیشرفت ایران اسلامی را سد کنند و او را تسلیم کنند اما امروز اقتدار نظام اسلامی ما در همه کشورهای اروپا و آفریقا نفوذ معنوی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: انتخابات به خوبی، به سلامت و با مشارکت حداکثری برگزار شد و ایشان دومین شخصیت مملکت است اما بعد از انتخابات فرد انتخاب شده برای کسی به او رای داده یا نداده و حتی در انتخابات شرکت نکرده فرق ندارد چون او رئیس جمهور همه ملت ایران است.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران در جابجایی افراد در دستگاه های مختلف بیان کرد: هیچ مقامی نمی‌تواند کسی را به جرم اینکه به میل مدیری عمل نکرده و در ستاد کاندیدای مورد نظر مدنظرش نبوده با او برخورد کند، این آزادی است و قانون اساسی آن را تعیین کرده است.

وی ادامه داد: جابجایی با استعدادسنجی انجام شود و این و فرهنگ غلطی است که اتوبوسی همه را عوض می‌کنند و بعد از انتخابات همه عوض می شوند به جرم اینکه هوادار کاندیدای مورد نظر ما نبود.

فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی تاکید کرد: شورای بسیج باید مطالبه گر باشد، ما در مقابل این حرکت مسئولان در استان ایستادیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نفوذ فرهنگی دشمن صورت گرفته، گفت: دشمن توانست در جاهای حساس نفوذ کند و می‌خواهند ما را از اسلام ناب جدا کند و با برنامه ریزی در اتاق های فکرشان برای حوزه‌های علمیه، برای عزاداری های ما و دانشگاه ها فکر میکنند، ما باید با وحدت و انسجام در مسیر ولایت فقیه این نفوذ را دفع کنیم.

وی افزود : ۳۸ سال از عمر بسیج میگذرد و پایه و اساسش برمبنای آیات تعالی بخش قران بنا شده، هیچ وزارت خانه ای اینگونه نبوده و نهادی پایدارتر، قانونمند تر و پرتلاش تر از بسیج در کشور وجود ندارد.

وی با ابراز تاسف گفت: اما متاسفانه عده ای از مسئولین از بسیج وحشت دارند و آن را به کار نمی بندند، نیرو و قوایی که همیشه کمک کننده بوده و عصای دست فرمانداران، استانداران و دولت ها می توانند باشند.

سرهنگ قاسمی یادآور شد: قدر این اتحاد و نیروهای بی چشمداشت بسیج را بدانیم تا روزی ناسپاسی سبب نشود آنها را از دست بدهیم.

وی در تبیین موضوع جهاد کبیر این مسئله را اینطور مطرح کرد و افزود: جهاد کبیر در سخن رهبری نه گفتن به دشمن و زیر بار ظلم و سازش نرفتن است.

فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت یازدهم همت کرد و مذاکره کرد گفت: به همت دولت مردان مذاکره کردیم، ایرادی هم ندارد اما هیچ دست آوردی نداشت و تحریم‌ها و مشکلات همچنان ادامه دارد .

وی تاکید کرد: اگر بنا به مذاکره باشد باید محکم مذاکره کنیم، از موضع قدرت مذاکره کنیم تا شکست نخوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =