جاده‌های خطرساز طبس باید دوبانده شود/ طبس نگاه ویژه وزیر راه را می‌طلبد

فرماندار ویژه طبس تاکید کرد: از وزارت راه استدعا داریم که جاده های طبس دوبانده شوند زیرا به دلیل موقعیت و مسافرین و بارهای ترانزیتی و انواع و اقسام وسایل نقلیه سبک و سنگینی که از اینجا عبور می‌کنند این جاده‌ها خطرساز هستند.

به گزارش طبس نیوز، در پی حادثه تصادف امروز یک دستگاه اتوبوس با کامیونت در جاده طبس و انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان شهید مصطفی خمینی این شهر فرماندار ویژه طبس برای عیادت و بازدید از روند رسیدگی به مصدومین به این مرکز درمانی رفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در این خصوص به خبرنگار ما گفت: شب گذشته اتوبوس شیراز-مشهد با یک دستگاه خاور در محور دیهوک-طبس تصادف کردند که یک نفر کشته و یک نفر با اورژانس هوایی به یزد منتقل شد و سایر حادثه دیدگان در بیمارستان طبس در حال درمان هستند.

سید مهدی طلائی مقدم افزود: طبس، محور مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب و مرکز کشور است بنابراین راه های ما اصلی و شریانی است و متاسفانه از ابتدای امسال ۱۵ کشته در سطح جاده های شهرستان طبس داشتیم.

وی تشریح کرد: تردد بیش از حد وسایل نقیله سنگین در کنار ماشین‌های سبک منجر به حوادث جاده‌ای زیادی می‌شود و متاسفانه جاده‌های ما بجز بخشی از محور دیهوک به کرمان، همه یک بانده است و خطرات خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه موضوعات بهداشت و درمان در شهرستان طبس مورد تاکید وزیر بهداشت و استاندار است، گفت: طبس را باید ویژه دید و امکانات بهداشتی فقط خاص طبس نباید دیده شود چرا که جمعیت مسافر عظیمی داریم که از اینجا عبور می‌کنند و متاسفانه با وضعیت جاده هایی که داریم هر زمان احساس خطر می‌شود.

فرماندار ویژه طبس تاکید کرد: استدعایی که از وزارت راه داریم این است که جاده ها دوبانده شوند زیرا به دلیل موقعیت و مسافرین و بارهای ترانزیتی و انواع و اقسام وسایل نقلیه سبک و سنگینی که از اینجا عبور می‌کنند این جاده‌ها خطرساز هستند.

وی بیان کرد: ما مسئولیت داریم و امیداریم با پیگیری‌های استاندار به صورت خاص به مطالبات بخش بهداشت و درمان و حوزه راه طبس رسیدگی شود.

دیدگاهی در “جاده‌های خطرساز طبس باید دوبانده شود/ طبس نگاه ویژه وزیر راه را می‌طلبد

  1. دورد بر آقای طلایی فرماندار پرتلاش و سخت کوش شهرستان اجرکم عندا… و الرسول شما که کمر همت را بسته اید برنامه کک را هم پیگیری نمائید که شنیده ها حاکی از بیرون کردن تعدادی از نیروها دارد با توجه به در آستانه بودن هفته دولت و شروع بکار جدید دولت دوازده هم که اذهان مردم خالی از فکر منفی برای دولت امید و خدمت گذار باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =