استاندار خراسان جنوبی با استقبال گرم مسئولین وارد طبس شد

صبح امروز استاندار خراسان جنوبی به شهرستان طبس سفر کرد.

به گزارش طبس نیوز، معاون برنامه‌ریزی امور اقتصادی استاندار، مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد شهید، منابع طبیعی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و برخی مدیران کل استانداری خراسان جنوبی، محمدمهدی مروج‌الشریعه را در سفر به شهرستان طبس همراهی می‌کنند.

وی پس از استقبال توسط مسئولان این شهرستان، با حضور بر سر مزار مطهر شهیدان، با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

استاندار خراسان جنوبی،‌همچنین با حضور در بقعه متبرکه امامزاده حسین بن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان طبس، به زیارت برادر بزرگوار امام هشتم رفت.

مروج الشریعه کلنگ آغاز عملیات بهسازی ورودی های شهر طبس شامل، عملیات بهسازی و اصلاح ورودی محور طبس- اصفهان و عملیات بهسازی و اصلاح ورودی محور طبس- دیهوک – بیرجند را به زمین زد.

مشاور مدیرکل و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مراسم گفت: این طرح بطور همزمان با ورودی محور طبس_ بیرجند از محل اعتبارات ملی و استانی و بطور امانی انجام می‌شود.

صادق کلانی افزود: اعتبار این پروژه از ۳درصد فروش نفت به مبلغ ۸۵۰۰ میلیون ریال و از محل ماده ۱۸۰ به مبلغ ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تامین خواهد شد.

پس از آن، استاندار خراسان جنوبی در نهمین جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان خراسان جنوبی در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس حضور یافت.

استاندار خراسان جنوبی در این سفر پس از شرکت در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی شهرستان طبس، در جلسه حامیان دولت حضور خواهد یافت و پس از آن به دیدار خانواده شهید عباس آریانژاد خواهد رفت و از صنعت کک‌سازی و معادن زغالسنگ پروده بازدید خواهد کرد.

دیدگاهی در “استاندار خراسان جنوبی با استقبال گرم مسئولین وارد طبس شد

  1. جناب استانداری خوش آمده به طبس رنج کشیده از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرماید ما را مس کنید ما را برمو گردنه به همون یزد که دعای خیر ۶۰ هزار نفر بدرقه راهتان خواهد بود به حرف این ۱۰۰ نفر نکنید که از هرجهت تامینند و بچه ها و فامیلاشان سر کارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 4 =