شهردار طبس خاطرات تلخ و شیرین ۲۸ ماه خدمتش را بازگو کرد

پیام بخشی طوسی شهردار طبس در نشستی با اصحاب رسانه که احتمالا آخرین نشست خبری او در دوران مسئولیتش در شهرداری است، از خاطرات تلخ و شیرین دوران ۲ سال و چهار ماهه‌ی شهرداری‌اش گفت؛ طوسی تیر ۹۴ به عنوان شهردار طبس انتخاب شد و آبان ۹۶ پایان مسئولیتش در شهرداری طبس است.

به گزارش طبس‌نیوز؛ ظهر امروز پیام بخشی طوسی در نشست خبری با اصحاب رسانه طبس پس از گفتگو و تشریح در خصوص پاره ای از مسائل و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران از خاطرات تلخ و شیرینش در دوران این مسئولیت خطیر گفت.

وی با اشاره به پرداخت حقوق کارگران تا آخر شهریور ماه گفت: روز گذشته چک حقوق کارگران را امضا کردیم و حراست شهرداری نیز با حساسیت پیگیر است که پولی که به حساب شرکت های طرف قرارداد واریز شده حتما به دست کارگران برسد و صرف موارد دیگری نشود و با این حساب تنها یک ماه، معوق برای حقوق کارگران باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به این مطلب افزود: تلخ ترین خاطره دوران کاری ام در شهرداری، عقب ماندن حقوق کارگران بود، تلخیِ این که همیشه نگران حقوق کارگران بودیم و همیشه شرمنده تماس‌هایی که دراین رابطه گرفته می‌شد.

وی افزود: میدانم وضعیت حقوق و زندگی یک کارگر بسیار سخت است و یک و نیم میلیون حقوق عملا به پایان ماه نمی‌رسد.

شهردار اسبق طبس که همچنان در حال فعالیت است و با اتمام دوران مسئولیتش سکان شهرداری طبس را خالی نگذاشته خاطرات شیرینی هم دارد.

وی از آمدن مهندس طلایی، فرماندار طبس به عنوان شیرین‌ترین خاطره دوران خدمتش در جایگاه شهردار شهر سخن گفت و افزود: کار کردن با حمایت‌های ایشان را بسیار دوست داشتم.

وی همچنین ضمن قدر دانی از زحمات همکارانش در قسمت های مختلف شهرداری طبس عنوان کرد: همکارانم در این دوسال انصافا خیلی زحمت کشیده اند، شاید آنها از من خاطره بدی داشته باشند اما من جز خوبی ندیدم و بهترین خاطراتم مربوط به این عزیزان است.

یادآوری برخی خاطرات نیز شهردار جوان طبس را اندوهگین کرد. وی با زنده کردن یاد مادر مرحومش گفت: مادرم از بودن من در طبس و دوری از خانواده نگران و غمگین بود اما پس از دیدن پیشرفت هایم دلش راضی شده بود.

وی افزود: قسمت نبود مادرم شهردار شدنم را ببیند.

بخشی طوسی با یادآوری ابن مطلب گفت: زمانی که مسئولیت شهرداری به من پیشنهاد شد مادرم در کما بود، اجازه گرفتم و در «روز مادر» او را در بخش آی‌سی‌یو ملاقات کردم، حرفهایم را نمی‌شنید اما به او گفتم که شهرداری طبس به من پیشنهاد شده است.

وی افزود: بعد از مراسم سوم مادرم حکم شهرداری‌ام صورتجلسه شد و من شهردار شدم، اما مادرم شهردار شدنم را ندید.

پیام طوسی در ادامه این نشست خبری ضمن ارائه راهکار هایی برای ادامه راه گفت: طی مدت حضورم در شهرداری به راهکارهایی رسیدم که به افزایش درآمدها و کاهش هزینه های شهردار کمک می‌کند، برای حدود ۷۰ درصد از این فعالیت‌ها موافقت شورا گرفته شده و مصوبه آن موجود است که برنامه‌ها را جهت تسهیل و تسریع در امر اجرا، به طور مدون در اختیار شورا و شهردار منتخب قرار داده ام.

این برنامه و راهکارهای ارائه شده به صورت مدون و ساده عنوان شده، در قسمت دوم این گزارش ارائه خواهد شد.

دیدگاهی در “شهردار طبس خاطرات تلخ و شیرین ۲۸ ماه خدمتش را بازگو کرد

  1. جناب مهندس طوسی خدمات حضرتعالی مخصوصا میدان امام طبس به یادگار خواهد ماند و از اذهان مردم پاک نخواهد شد هر کجا که باشی خداوند یار و نگهدارت باشد پیروز سر بلند باشی تا توانی دست افتاده را بگیر و بلندش کن تا همیشه دستان در دست پر توان خداوند باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 20 =