بیمارستان طبس ۲۰۰ تخت خوابی می‌شود/ سونوگرافیست وارد طبس شد

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس با اعلام خبر توسعه بیمارستان طبس گفت: ارتقای بیمارستان شهرستان طبس به ٢٠٠ تخت خواب، گامی بلند در جهت سند توسعه و تبدیل طبس به قطب درمانی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سیدمهدی طلائی مقدم صبح امروز با بیان این که بیمارستان طبس توسعه می یابد افزود: ارتقای بیمارستان شهرستان طبس به ٢٠٠ تخت خواب، گامی بلند در جهت سند توسعه و تبدیل طبس به قطب درمانی خواهد بود.

وی افزود: شب گذشته دکتر جان بابایی معاون محترم درمان وزارت بهداشت و درمان از وضعیت درمانی بیمارستان طبس بازدید نمودند و از دکتر امیرحسنخانی که حضور معاون درمان وزیر را فراهم نمودند تشکر می‌کنم.

فرماندار ویژه طبس گفت: با توجه به بخشنامه جدید و صدور مجوز، هر سه متخصص زنان طبس، دوره سه ماهه آموزش سونوگرافی را طی خواهند کرد تا خود این متخصصین بتوانند مراجعین را سونوگرافی کنند و حداکثر تا پایان امسال مشکل تجهیزات جدید و نیرو در این بخش به طور کامل حل خواهد شود.

وی با بیان این که بیمارستان سابق تبدیل به کلینیک پیشرفته و ویژه خواهد شد افزود: با توجه به مصوبه ساخت کلینیک بیمارستان موضوع ابلاغ و پروژه شروع می‌شود.

طلائی مقدم با اشاره به این که مجوز بیمارستان صد تخت خوابی توسط وزارت بهداشت و درمان صادر خواهد شد، ادامه داد: برای اضافه شدن ١٠٠ تخت خواب دیگر، نقشه‌ها توسط وزارت به شهرستان تحویل و شهرستان از طریق خیّر ساختمان را احداث و وزارت بهداشت و درمان نیرو را تامین و تجهیزات جدید را ارسال خواهد کرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: دستگاه سی تی اسکن جدید به طبس اختصاص می‌یابد و همچنین طبق قول قبلی وزیر محترم، ارسال دستگاه MRI و سونوگرافی تسریع می‌شود.

وی ارتقای حوزه درمان بخش‌های دیهوک و دستگردان طبس و ارتقاء و تجهیز دستگاه های دیالیز را از دیگر توافقات صورت گرفته در سفر معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان طبس عنوان کرد.

طلائی مقدم در پایان گفت: از دکتر امیرحسنخانی، دکتر قائمی، دکتر گازرانی، آقای مرادی رئیس شورای شهرستان، اقای امینی رئیس شورای شهر و سایر مسئولین و همچنین اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز صمیمانه سپاسگزارم.

با پیگیری های معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با ریاست بیمارستان افشار یزد، مقرر گردید به صورت دوره ای در هفته یک روز دکتر متخصص سونوگراف(دکتر کریمی) از بیمارستان افشار یزد جهت مداوای بیماران در طبس حضور یابد.

دکتر کریمی متخصص سونوگراف صبح امروز در طبس حضور یافت و حدود ۸۰ بیمار توسط وی سونوگرافی خواهند شد.

دیدگاهی در “بیمارستان طبس ۲۰۰ تخت خوابی می‌شود/ سونوگرافیست وارد طبس شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − سه =