طرح خادم یاری امام رضا(ع) توسعه می یابد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: در طرح خادم یاری امام رضا(ع) از ظرفیت سیل خروشان عاشقان امام هشتم برای گره گشایی از کار محرومین و خدمت به مناطق محروم استفاده می شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سیدمرتضی بختیاری سه شنبه شب در جمع مردم طبس گفت: در چند هفته گذشته ۷۰ پزشک متخصص به نام خادم امام رضا(ع) در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده سرخس به مدت سه روز حضور یافتند و به معاینه و درمان بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ بیمار پرداختند.

وی ادامه داد: در همه عرضه های دیگر نیز باید به نام مبارک امام رضا(ع) از ظرفیت خادم یاری برای محرومیت زدایی استفاده کنیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: شهرستان طبس یکی از شهرستان های ممتاز به لحاظ نیروی انسانی است که این جوانان سرمایه های قدرت آینده جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: با استفاده از این سرمایه ها گام ها موثری در بخش اشتغال و محرومیت زدایی می توان برداشت.

بختیاری یادآور شد: دانشجویان جهادگر رضوی در سال قبل به صورت افتخاری خدمات ارزشمندی در سراسر کشور به نام امام رضا(ع) در روستاهای محروم انجام دادند.

وی افزود: هنر ما در آستان قدس باید این باشد از این ظرفیت ها و قدرت های ارزشمند انقلابی با روحیه جوان و در سن جوانی بتوانیم استفاده کنیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بر اساس سیاست های تولیت آستان قدس رضوی در دو جبهه بیشترین فعالیت در برنامه کاری آستان قدس رضوی قرار دارد.

وی ادامه داد: جبهه اول نهضت فرهنگی است، در عرصه فرهنگ هر چه تلاش کنیم کم است و این مقاومت و حضور قدرتمندانه و آگاهانه ملت ایران به برکت فرهنگ اسلام ناب است.

بختیاری بیان کرد: جبهه دوم جبهه خدمت کردن به محرومین و خدمت کردن در مناطق محروم است که البته بضاعت آستان قدس در آن اندازه نیست که بتواند در سطح ملی این قدم ها را بردارد.

وی ادامه داد: اما در سطح خراسان ها به عنوان اولویت برنامه های کاری آستان قدس است که بتواند با برنامه ریزی هایی که دارد در این دو جبهه وارد خدمت رسانی شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: برنامه های خوبی تدارک دیده شده است که بخشی از آن در مرحله اجرا و بخشی در مرحله برنامه ریزی است.

وی افزود: بخشی از این برنامه ها مربوط به زمان تولیت فقد مرحوم حضرت آیت الله واعظ طبسی است که از جمله آن مجتمع های فرهنگی بین راهی است که برای زائرین و مسافرین بین راه بسیار ارزشمند است و توسعه آن جزو برنامه های آستان قدس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 4 =