طبس میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور

مسابقات مچ اندازی باشگاه های کشور با حضور ۲۷ تیم از ۲۴ استان در شهرستان طبس روز پنجشنبه آغاز شد و تا جمعه ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، در روز نخست مسابقات عصر امروز ۲۰۰ شرکت کننده دست راست و فردا ۱۷۰ شرکت کننده دست چپ به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری مسابقات به خبرنگار طبس نیوز گفت: این رویداد ورزشی یکی از رویدادهای تاریخی در کشور است و مسابقه ای تا به حال با این تعداد شرکت کننده نداشته ایم چرا که انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی در سال آینده خواهد بود.

محمد امین محمد پرست درباره برگزاری این دوره از مسابقات در خراسان جنوبی گفت: استان خراسان جنوبی قطب مچ اندازی کشور بوده و هست، زمانی که خسرو حسنی مچ انداز خراسان جنوبی را از دست دادیم ورزشکاران ما از نظر روحی افت کردند و اما اکنون دنبال احیای مچ اندازی در استان هستیم.

وی ادامه داد: خسرو حسنی ورزشکار خراسان جنوبی جزو قهرمانان آسیا در رشته مچ اندازی بود که ما برای او ادعای جهانی داشتیم اما متاسفانه او را از دست دادیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان جنوبی اظهار کرد: ۲۲ ورزشکار از استان خراسان جنوبی در این دوره از رقابت ها شرکت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =