۵۰۰ کلاس درس در شهرستان طبس پذیرای مسافرین نوروزی است

مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: ۷۰ مدرسه در شهرستان طبس با ۵۰۰ کلاس درس در طول ایام نوروز پذیرای میهمانان و مسافرین نوروزی خواهد بود.

محمود جلالی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار طبس نیوز افزود: ۱۰۰ نفر از همکاران فرهنگی امور میزبانی مسافرین را بر عهده دارند که ۱۰ نفر عوامل اجرایی طرح در ستاد، ۲۰ نفر در پایگاه اسکان و ۷۰ نفر در مدارس هستند.

وی ادامه داد: مدارس به لحاظ برخورداری از امکانات، ۶ مدرسه در گروه «ویژه»، ۱۲ مدرسه در گروه «الف» و ۵۲ مدرسه در گروه «ب» تقسیم بندی شدند و پذیرای فرهنگیان و سایر مردم عزیز خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش طبس بیان کرد: با تلاش همکارانمان در حوزه ستادی، پایگاه اسکان مسافرین نوروزی را در دبیرستان کوثر واقع در بولوار امیرالمومنین(ع) آماده کردیم.

وی افزود: پیش بینی می کنیم در نوروز ۹۷، روزانه نزدیک به پنج هزار نفر و در مجموع تعطیلات نوروزی حدود ۷۵ تا ۸۰ هزار نفر جمعیت در مدارس طبس پذیرش داشته باشیم.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که در نوروز ۹۶، سه چهارم پذیرش مسافرین استان در شهرستان طبس بوده است افزود: در نوروز ۹۶، شهرستان طبس میزبان ۱۲ هزار و ۳۵۰ خانوار، شامل ۱۰۰ هزار نفر روز بود.

وی با تبریک پیشاپیش نوروز ۹۷ بیان کرد: شهرستان طبس ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری از جمله آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع)، باغ گلشن، مناطق نمونه گردشگری و… دارد که از همه هموطنان دعوت می کنیم تا در نوروز در این شهر حضور پیدا کنند و در خدمت آنها باشیم.

جلالی گفت: با درخواستی که معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس داشتند ان شاءالله بنا داریم بازارچه نوروزی در محل ستاد اسکان دایر کنیم که امکانات فرهنگی و تولیدات روستایی در آن عرضه شود که مراحل اولیه این طرح در حال انجام است.

وی افزود: بروشور معرفی مکان های گردشگری در طبس در محل ستاد اسکان توزیع خواهد شد و نمایشگاه عکس فعالیت های فرهنگی آموزش و پرورش نیز دایر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =