استاندار خراسان جنوبی گفت: طبس نقطه وصل کشور با استان خراسان بزرگ است/ وظیفه فرمانداری طبس شناسایی کمبودهای زیرساختی و رسیدگی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: طبس بعنوان میقات الرضا توانسته است پیوند مشترک استان خراسان جنوبی با خراسان رضوی و مشهد مقدس برقرار کند که باید این پیوندها را تقویت کنیم و از پتانسیل های موجود در این شهرستان به نحو شایسته بهره برداری نماییم.

به گزارش طبس نیوز، دکتر مروج الشریعه سحرگاه ٢١ ماه مبارک رمضان ١٣٩٧ از جوار بارگاه مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس افزود: مهمترین محور میزبانی شایسته از زائران امام علی بن موسی الرضا (ع) در طبس، توجه به راه های ارتباطی این شهرستان است که اهم آن جاده طبس_ بشرویه می باشد و در دستور کار و توجه ویژه مسئولان استان خراسان جنوبی است.

فرودگاه طبس بعنوان پل ارتباطی شهرستان با کشور باید مورد توجه خاص مسئولان شهرستانی و استانی قرار گیرد تا بتوان از این ظرفیت برای سفر پزشکان، متخصصان حوزه صنعت و معدن و غیره فراهم گردد و اگر در دستور کار همکاران ما در فرمانداری ویژه طبس نیست، باید برنامه ریزی شود و روی این مهم کار شود.

در حوزه گردشگری باید امکانات برای حضور تاریخ شناسان، مورخان و کارشناسان این حوزه در شهرستان طبس فراهم شود.

در بسیاری از امکانات پذیرایی از زائران حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، آستان قدس رضوی سنگ تمام گذاشته است که در این زمینه جای تقدیر دارد.

توریست خارجی و فرهنگی پس از ورود به خراسان تمایل به دیدار از شهرستان طبس دارد، چون صنایع دستی و محصولات متنوع و اماکن گردشگری شاخصی دارد که نظر دنیا را به خود متوجه کرده است.

کمبودهایی در حوزه های تکمیلی زیرساخت در شهرستان طبس وجود دارد که آنها را شناسایی کرده و دنبال تکمیل این نیازها هستیم و این وظیفه معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس و شورای برنامه ریزی استان خراسان جنوبی است که با جدیت پیگیر تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرستان طبس بعنوان یک قطب گردشگری و تقاطع حیاتی چند استان کشور باشند.

این برنامه همزمان از شبکه سراسری شما در سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 1 =