اجرای آسفالت و سنگفرش معابر ۱۶ روستای شهرستان طبس تا پایان تیر‌ماه

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طبس گفت: پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع سنگفرش در پنج روستا و ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت در ۱۱ روستا در شهرستان طبس تا پایان تیرماه اجرا می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، علیرضا یوسفی پور افزود: از محل اعتبارات نفت سال ۹۶ جمعا پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار معادل ۳۵۰ میلیون تومان سنگ‌فرش در پنج روستا از شهرستان طبس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این روستاها شامل بم(یوسف آباد)، چیروک، پیکوه، مرغوب، خرو و پیرحاجات هستند.

مدیر بنیاد مسکن طبس با بیان این که ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت در ۱۱ روستا اجرا می‌شود بیان کرد: از محل اعتبارات قیر رایگان جمعا ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت با اعتباری معادل دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت شوراها و دهیاری‌های محترم روستاهای کریت، جمز، ابراهیم‌آباد، خسروآباد، عنایتیه، حلوان، پیستان، چاه مشاع شهید فغانی، کریم‌آباد، غنی‌آباد و احمدآباد تا پایان تیرماه اجرا می‌گردد.

یوسفی پور از معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس جهت تخصیص مبلغی بیشتر از الزامات قانونی در سال ۹۶ از محل اعتبارات نفت برای اجرای طرح هادی در روستاها و پیگیری سهمیه قیر رایگان تشکر کرد و افزود: ان‌شاءالله با عنایت و نگاه ویژه جناب آقای مهندس طلایی که به بهسازی معابر روستاها دارند در سال ۹۷ هم شاهد خدمت و اجرای بیشتر طرح های هادی در روستاها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 17 =