کار کتابخانه‌های عمومی در استان یزد شیفت‌بندی شد

کار کتابخانه‌های عمومی در استان یزد شیفت‌بندی شد

محمدحسین پارساییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با توجه به لزوم استفاده اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان از کتابخانه‌های عمومی، کار کتابخانه‌های عمومی و مرکزی در شهرستان‌های مختلف استان یزد در ایام تعطیلات نوروز ۹۱ شیفت‌بندی شد.

وی افزود: شش کتابخانه در ایام تعطیلات نوروز ۹۱ در شهرستان‌های اردکان، بافق، خاتم، طبس، میبد و یزد به صورت شیفتی فعالیت خواهند کرد.

پارساییان خاطرنشان کرد: در اردکان کتابخانه آیت‌الله فاضل در روزهای دوم و سوم فروردین ماه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ فعال خواهند بود.کتابخانه عمومی بافق نیز در روزهای دوم و سوم فروردین‌ ماه از ساعت ۸ تا ۱۴ دایر است.

“وی خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی طبس نیز در روز دوم فروردین ماه از ساعت ۷ تا ۱۹ و در روز سوم فروردین از ساعت ۷ تا ۱۴ ارائه خدمات خواهد کرد.”

پارساییان یادآور شد: کتابخانه تاج فیروز در شهرستان خاتم نیز در روزهای دوم و سوم فروردین ماه در شیفت عصر کتابخانه به اعضا خدمات ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی طبس نیز در روز دوم فروردین ماه از ساعت ۷ تا ۱۹ و در روز سوم فروردین از ساعت ۷ تا ۱۴ ارائه خدمات خواهد کرد.در شهرستان میبد نیز کتابخانه عمومی این شهر در روزهای دوم و سوم فروردین ماه ساعت ۸ تا ۱۹ دایر خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: در مرکز استان یزد نیز کتابخانه شرف‌الدین علی در روز ۲۹ اسفند ۹۰ تا پنجم فروردین‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۹ دایر است و تنها شیفت صبح سه‌شنبه اول فروردین‌ماه تعطیل خواهد بود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی سراسر استان یزد از صبح شنبه پنجم فروردین‌ ماه ۹۱ طبق شیفت‌بندی عادی خود برای ارائه خدمات کتابخانه‌ای دایر خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =