روستای جمز میزبان پروژه های مختلف هفته دولت

در چهارمین روز از هفته دولت سید مهدی طلائی مقدم به همراه برخی مسئولین با حضور در روستای جمز پروژه های دولت را افتتاح و کلنگ زنی کردند.

به گزارش طبس نیوز، در چهارمین روز از هفته دولت، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به همراه برخی از مسئولین دستگاه اجرایی طبس کار خود را با بازدید از خانواده شهید غلامرضا اسماعیلیان در روستای جمز آغاز کردند.

احداث و آسفالت ۵ کیلومتر راه روستایی بخش مرکزی با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از پروژه هایی بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

مشاع شهید زمانی به طول ۲ کیلومتر، رحمت آباد به طول یک کیلومتر، عزیزآباد به طول یک کیلومتر و مسجد ذی القربی به طول یک کیلومتر آسفالت شدند.

همچنین ساختمان دهیاری روستای جمز با اعتباری بیش از ۵۵۰ میلیون ریال افتتاح شد.

پروژه آسفالت معابر روستای جمز با اجرای عملیات آسفالت از محل قیر رایگان ۶۰۰۰ متر مربع و ۱۴ هزار متر مربع قیر توسط آسفالت مشارکتی تامین شده است.

اعتبار کل از محل دهیاری روستای جمز به مبلغ سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و مجموع اعتبار هزینه شده پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

از دیگر برنامه هایی که در چهارمین روز دولت در روستای جمز انجام شد بهره برداری از گلزار شهدای جمز با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون ریال بود.

گفتنی است روستای جمز دارای دو شهید والامقام به نام های مرتضی باقری و غلامرضا اسماعلیان می باشد.

در این روز به طور همزمان پروژه های مدیریت توزیع برق طبس در بخش مرکزی مورد بهره برداری قرار گرفت.

اعتبار هزینه شده از دهه فجر سال گذشته تاکنون دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

در این پروژه ها یک هزار و ۷۴۶ متر از شبه های فرسوده روستاهای بخش مرکزی اصلاح شده و ۲۳۰ متر شبکه روشنایی نیز اجرا گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =