شبکه توزیع سبد کالا در استان گسترش می‌یابد

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری در خصوص توزیع سبد کالای اهدایی دولت به شهروندان گفت: با توجه به آغاز توزیع سبد کالا در کشور و استان و بروز برخی مشکلات و کمبود‌ها و تقاضای شهروندان برای پیگیری موضوع، سریعاً جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان روز گذشته تشکیل و مقرر شد شبکه توزیع اقلام سبد کالا در سطح استان گسترش یابد.

طبس نیوز: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری در خصوص توزیع سبد کالای اهدایی دولت به شهروندان گفت: با توجه به آغاز توزیع سبد کالا در کشور و استان و بروز برخی مشکلات و کمبود‌ها و تقاضای شهروندان برای پیگیری موضوع، سریعاً جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان روز گذشته تشکیل و مقرر شد شبکه توزیع اقلام سبد کالا در سطح استان گسترش یابد، به نحوی که مردم در مراکز بخش‌ها و شهرهای تابعه امکان دریافت سبد کالا را داشته باشند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علی رضایی ادامه داد: شهروندان محترم بدون نگرانی از اتمام فرصت یا عدم امکان تهیه برخی اقلام، به تدریج به مراکز معرفی شده مراجعه کنند، چراکه دریافت سبد کالا هم به صورت کامل و هم به صورت مجزا امکان پذیر است و چنانچه مردم نتوانستند از محلی که برای دریافت سبد کالایی خود مراجعه کرده‌اند برخی کالا‌ها را دریافت نمایند می‌توانند با مراجعه به مراکز دیگر کالای باقیمانده را دریافت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: جذب مرحله اول سبد کالا سهمیه استان در ۵ قلم کالای تحویلی (برنج- مرغ – روغن- پنیر- تخم مرغ) انجام شده و کالا‌ها در شبکه توزیع قرار گرفته و تلاش لازم برای جذب صددرصد سهمیه کالایی استان در حال انجام است.

وی تاکید کرد: زمان توزیع سبد کالا تا پایان سال تمدید شده و مردم نگران خاتمه زمان توزیع نباشند و تمام مشمولین سبد کالای خود را دریافت خواهند کرد.

وی یادآورشد: بیش از ۱۰۰ مرکز توزیع در سطح استان فعال شده و توزیع سبد کالا را به صورت رایگان انجام می‌دهند و در روزهای آینده نیز این مراکز افزایش خواهد یافت.

وی از مردم درخواست کرد برای سهولت در تحویل سبد کالا، کارت الکترونیکی بانکی حسابی که یارانه خود را از آن دریافت می‌نمایند و کارت ملی سرپرست خانوار را به همراه داشته باشند.

وی همچین از سایر تصمیمات کمیسیون تنظیم بازار استان برای تامین اقلام ضروری مردم در پایان سال خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای تامین میوه و مرکبات ایام پایانی سال ۹۲ توسط مجموعه دستگاه‌های عضو کمیسیون تنظیم بازار استان انجام شده و امید است از ۲۵ اسفند ماه به بعد میوه و مرکبات (پرتقال و سیب) در شبکه توزیع قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای تامین سایر میوه‌های مورد نیاز نیز مباشرین تامین میوه استان، ذخیره‌سازی‌های لازم را انجام داده‌اند و نگرانی در این زمینه نیز وجود ندارد.

وی اظهار داشت: به منظور تسهیل خرید مایحتاج مردم در آغاز سال نو، نمایشگاه‌های فروش بهاره در کلیه شهرستانهای استان با مجموع ظرفیت بیش از ۶۰۰ غرفه برگزار خواهد شد که این نمایشگاه‌ها از اول تا ۲۵ اسفند ماه در سطح استان برگزار می‌گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =