۱۸ پروژه مخابراتی طبس افتتاح شد +تصاویر

۱۸ پروژه مخابراتی طبس با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال در طبس با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین به طور همزمان در محل مرکز مخابرات تلفن طبس افتتاح شد.

طبس نیوز: ۱۸ پروژه مخابراتی طبس با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال در طبس با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین به طور همزمان در محل مرکز مخابرات تلفن طبس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، ۱۸ پروژه مخابراتی طبس با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال در طبس با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین به طور همزمان در محل مرکز مخابرات تلفن طبس افتتاح شد.

این پروژه‌ها شامل اجرای شبکه کابل مسکن مهر شهر عشق‌آباد طبس به طول ۵۹۰ متر، اجرای شبکه کابل شهرک رضوان‌شهر طبس به طول ۶۵۰۰ متر، اجرای شبکه کابل مسکن مهر شهر دیهوک طبس به طول ۳۴۰۰ متر، نصب و راه‌اندازی دو مورد سیستم SDH، توسعه سوئیچ شهرک مسکن مهر طبس به میزان ۶۴۰ پورت، توسعه سوئیچ شهر عشق‌آباد طبس به میزان ۷۲ پورت، و توسعه سوئیچ روستاهای هودر و تپه‌طاق به میزان ۳۲ پورت است.

همچنین نصب، راه‌اندازی یا توسعه ۲۱۲۸ پورت دیگر در شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک و روستاهای زنوغان، مرغوب، پیکوه، اصفهک، ده‌محمد، رضویه و تپه‌طاق، توسعه و اجرای شبکه کابل و فیبر نوری به طول ۱۰۴۹۰ متر، توسعه سوئیچ مراکز پرظرفیت و کم‌ظرفیت به میزان ۷۴۴ پورت، نصب و راه‌اندازی و توسعه پورت دیتا به بهره‌برداری رسمی رسید.

لازم به ذکر است تمامی پروژه‌ها در سال ۹۲ شروع و در همین سال نیز افتتاح گردیده است.

تصویر:

18 پروژه مخابرات طبس افتتاح شدhttp://tabasnews-ir.persiangig.com/image/mokhaberat/2.jpg18 پروژه مخابرات طبس افتتاح شد18 پروژه مخابرات طبس افتتاح شد18 پروژه مخابرات طبس افتتاح شد18 پروژه مخابرات طبس افتتاح شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نوزده =