احداث موزه «مرگ بر آمریکا» در شهر طبس بسیار اهمیت دارد

امام جمعه طبس در مسجد شکر گفت: یکی از مسائلی که بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد احداث موزه «مرگ بر آمریکا» در خود شهر طبس است.

طبس نیوز: امام جمعه طبس در مسجد شکر گفت: یکی از مسائلی که بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد احداث موزه «مرگ بر آمریکا» در خود شهر طبس است.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، حجت‌السلام مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس پیش از ظهر پنج‌شنبه در مسجد شکر صحرای طبس در جمع مردم با گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس، سفر دکتر لاریجانی به این شهر را پیشاپیش خیر مقدم گفت و اظهار کرد: یکی از مسائلی که بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد احداث موزه «مرگ بر آمریکا» در خود شهر طبس است.

امام جمعه طبس گفت: آثای بجا مانده از این شکست باید جمع‌آوری شود و مورد بازدید مردم قرار گیرد و مردم بدانند آمریکا غیر از تجاوز چیزی نداشته است.

وی افزود: مسجد شکر که دستور ساخت آن توسط رهبری داده شده لازم است مسئولان توجه ویژه‌ای به این مکان داشته باشند و مشکل آب این مکان حل شود.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز همچنین همسر شهید محمد منتطر قائم در این مراسم طی سخنانی گفت: آمریکا یک برده‌ای بیش نیست و این شکست یکی از بزرگ‌ترین رسوایی‌های کاخ سفید محسوب می‌شود.

وی افزود: این معجزه الهی زنگ هشداری برای آمریکا بود و اگر بخواهند ایستادگی کنند سرنوشتی جز این در انتظار آنان نخواهد بود و مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه سکوت نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 3 =