پروفسور سمیعی برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان شد

آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب جهان جایزه سال ۲۰۱۴ این آکادمی با عنوان Golden Neuron Award را به چهره ماندگار پزشکی ایران و جهان، پروفسور مجید سمیعی اعطا کرد.

خبر طبس:آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب جهان جایزه سال ۲۰۱۴ این آکادمی با عنوان Golden Neuron Award را به چهره ماندگار پزشکی ایران و جهان، پروفسور مجید سمیعی اعطا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب جهان، پروفسور مجید سمیعی، چهره ماندگار پزشکی ایران و جهان را به‌عنوان برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان و برنده جایزه این آکادمی در سال ۲۰۱۴ انتخاب کرد.

این جایزه طی یک مراسم رسمی امروز ۱۱ اکتبر، در شهر وین و با حضور مقامات رسمی کشور اتریش و اساتید طراز اول جهان در رشته جراحی مغز و اعصاب به پروفسور مجید سمیعی اعطا شد.

ماه گذشته نیز طی یک مراسم رسمی نشان علمی کشور قزاقستان و استادی افتخاری دانشگاه آستاراخان به پروفسور سمیعی اعطا شد و از وی برای آموزش جراحان مغز و اعصاب این کشور دعوت به عمل آمد.

پروفسور مجید سمیعی پرافتخارترین جراح ایرانی است که ده‌ها جایزه و مدال علمی بین‌المللی را در زمینه گسترش مرزهای دانش در حیطه علوم مغز و اعصاب به دست آورده است.

پروفسور سمیعی در سال ۲۰۱۳ نیز از سوی نشریه معتبر ورلد نورو سرجری به‌عنوان برترین جراح مغز و اعصاب جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و در شماره ویژه این نشریه که به‌مناسبت انتخاب این جراح ایرانی به‌عنوان جراح برتر جهان در سال ۲۰۱۳ انتشار یافت، ده‌ها استاد و جراح طراز اول جهانی در خصوص خدمات شایان توجه وی به رشته جراحی مغز و اعصاب مقالات متعددی را به چاپ رساندند.

پروفسور مجید سمیعی استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و هم‌اکنون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران رهبری و هدایت ساخت بزرگ‌ترین مرکز بین‌المللی علوم مغز و اعصاب جهان را در ایران دنبال می‌کند که در این برنامه، نخبگان جوان پزشکی کشور دوره‌های آموزشی فوق‌تخصصی را در قالب بورسیه مشترک پروفسور سمیعی و دانشگاه علوم پزشکی تهران طی می‌کنند.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =