صهیونیست همانند کمونیسم زباله دان تاریخ می روند

ابراهیمی ترکمان با اشاره به مبانی فکری صهیونیست ها مبنی بر مطلق گرایی و اندیشه حاکمیت یک اقلیت کوچک بر اکثریت و بیرون راندن انسان ها از زیستگاه خودشان گفت: مجموع این عوامل به همراه کودک کشی اسرائیل سبب می شود آنها تا کمتر از ۲۴ سال آینده به دست خودشان نابود شوند.

صهیونیست همانند کمونیسم زباله دان تاریخ می روندابوذر ابراهیمی ترکمان در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که در مهرماه سال ۹۴ فرمودند: “رژیم صهیونیستی ۲۵ سال‌ آینده را نخواهد دید”، به عواملی که سبب می شود اسرائیل طی این زمان سقوط کند پرداخت.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ابراز خرسندی از اینکه در حال حاضر در شرایطی به سر می بریم که همه دنیا اهداف نامشروع اسرائیل را فهمیده اند  گفت: شاید اگر ۳۰ سال پیش بود و می خواستیم درباره آن چیزی که اسرائیل در ذهنش می پروراند با مردم صحبت کنیم کمتر مورد پذیرش قرار می گرفت. ولی امروز رفتارهای ناشایست این رژیم خون آشام در جهان بر ملا شده و همگان آن را می پذیرند.
ابراهیمی ترکمان با بیان جنایات رژیم صهیونیستی در حوزه کودک کشی بیان داشت:  دیگر جایی برای پوشاندن این واقعیت وجود ندارد و اسرائیل در جهان امروز ما مورد پذیرش نیست و افکار و عقاید صهیونیستی قطعا مسیری را طی خواهند که افکار و عقاید کمونیستی طی کرده است.
وی با بیان اینکه دست ما از جنایات اسرائیل به قدری پر است که هر کجا نمایش داده می شود، جنایات آن تبیین می شود اظهار داشت: مردم این واقعیت را می پذیرند که اسرائیل به دنبال ایجاد صلح در جهان نیست و به دنبال این است که هر چه بیشتر بتوانند تنش را در دنیا افزایش بدهند و آرامش و صلح جهانی را ناپایدار کنند.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه نابودی اسرائیل به خاطر اندیشه های صهیونیستی خواهد بود یا به خاطر جنایات و خونریزی آن گفت: اگر اسرائیل همین مسیری را که در طول سال های گذشته داشته ادامه دهد همه رفتارهایی را که در پیش گرفته به ضرر خودش انجام می دهد و در مدت کوتاهی به نابودی نزدیک می شود و به دست خودش نابود می شود.
ابراهیمی ترکمان جنایات و اندیشه های صهیونیستی ۲ عامل اساسی در نابودی آن ظرف مدت ۲۴ سال آینده خواند و تاکید کرد: اندیشه آنها مبتنی بر مطلق گرایی و حاکمیت یک اقلیت کوچک بر اکثریت و همچنین بیرون راندن انشان ها از زیستگاه خودشان است که همه این کارها در کنار هم سبب خواهد شد که این رژیم تا کمتر از ۲۴ سال دیگربه دست خود نابود شود.
وی با ابراز تاسف از اینکه برخی کشورهای اروپایی هنوز نسبت به اسرائیل و واقعیت های آن آشنایی پیدا نکرده اند خاطرنشان کرد: در ۳۸ سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد همیشه در تنش های اساسی جهان پای اسرائیل درمیان بوده است و امروز در حالی داعش در حاشیه کشور ما فعالیت می کند که در مرزهای اسرائیل مسلمان کشی می کند.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این امر را نشان دهنده کنار امدن گروه های تکفیری با رژیم صهیونیستی خواند و بیان داشت: قطعا این رفتار تناسبی با اسلام ناب ندارد و اسلامی که از سر اعتقادات حقیقی بر‌آمده باشد این چنین نیست.
ابراهیمی ترکمان با اشاره به زوال هر روزه اندیشه های صهیونیستی بیان داشت: با نابودی اسرائیل آنها دیگر همین جایگاه را هم نخواهند داشت زیرا هر اندیشه ای که کارکرد خودش را از دست بدهد این چنین نیست که بتواند پایداری سابق را به دست آورد همانطور که اندیشه کمونیسم بعد فروپاشی شوروی در مقام عمل ناکارآمدی خودش را نشان داد بعد از آن هم نتوانست به آن شدت سر بلند کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =