هشدار «نصرالله» و مواضع «عون» سلاح قدرتمند لبنان در برابر تجاوز اسرائیل است

سفیر سوریه در لبنان گفت: هشدار مستقیم سید حسن نصرالله به سران رژیم صهیونیستی در خصوص تاسیسات اتمی دیمونا و همچنین مواضع رئیس جمهور لبنان تاکیدی بر آمادگی مقاومت و اراده آن برای مقابله با هر تجاوز اسرائیل علیه لبنان است.

«علی عبدالکریم علی»، سفیر سوریه در لبنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق در خصوص سخنان دبیر کل حزب الله درباره تاسیسات اتمی اسرائیل و اینکه آن را تهدیدی برای خود این رژیم قرار خواهد داد، گفت: هشدار مستقیم سید حسن نصرالله به سران رژیم صهیونیستی تاکیدی بر آمادگی مقاومت و اراده آن برای مقابله با هر تجاوز اسرائیل علیه لبنان است.

وی افزود: تهدید حزب الله لبنان پیامی بازدارنده به دشمن صهیونیستی است تا به خود اجازه ماجراجویی برای به راه انداختن جنگی که تلفات سنگینی برای این رژیم به همراه خواهد داد، ندهد.

عبدالکریم علی تصریح کرد: مقاومت لبنان همواره در جایگاه عمل به هر آنچه می گوید قرار دارد بخصوص اگر حرفی از جانب شخص سید حسن نصر الله به زبان بیاید.

سفیر سوریه افزود: اوضاع داخلی لبنان نیز از زمانی که میشل عون رئیس جمهور شده بهتر از سابق است و حضور عون در مقام قدرت با توجه به مواضع او در مقام یک رجل سیاسی قدرت دفاعی لبنان در برابر تجاوز به حاکمیت این کشور را تقویت می کند.

وی با اشاره به موضع صریح و آشکار رئیس جمهور لبنان در خصوص سلاح مقاومت و توصیف آن به عنوان سلاح پشتیبان ارتش لبنان و ضرورتی برای حفاظت از این کشور گفت: این موضع عون تاکید می کند که سلاح مقاومت ابزار وقعی بازدارنده به منظور حفاظت از لبنان است و معنای واقعی حاکمیت لبنان در کنار ارتش ملی این کشور را نشان می دهد.

سفیر سوریه تاکید کرد: ارتش لبنان در کنار مقاومت تکمیل کننده حاکمیت لبنان و نیروی بازدارنده در برابر هر گونه تجاوز محسوب می شود.

عبدالکریم علی گفت: مضمون گفته های میشل عون این مطلب است که باید جهت قطب نمای امت اسلامی به سمت فلسطین بازگردانده شود که این امر از طریق بهبود روابط بین کشورهای عربی و هم‌پیمانی آنها با کشورهای حامی مقاومت شامل ایران، سوریه و لبنان است.

وی تاکید کرد: هم‌پیمانی بین ارکان جبهه مقاومت در برابر توطئه صهیونیست ها که مورد حمایت رژیم هایی منطقه ای قرار دارد قوی ترین سلاح برای مبارزه و نابود کردن همه نقشه هایی است که منطقه را هدف گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 4 =