محرومیت‌زدایی اجتماعی و فرهنگی رویکرد اصلی سپاه استان آذربایجان غربی است

فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی گفت: محرومیت‌زدایی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از وظایف اصلی سپاه است و این نیزو پیوسته در مسیر کسب رضای الهی، خدمت به مردم و خرسندی مقام معظم رهبری تلاش می‌کند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار عابدین خرّم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه این شهرستان که در سالن شهید رجایی فرمانداری بوکان برگزار شد اظهار داشت: سپاه به عنوان نیروی خدمتگذار ملت عشق و فداکاری خود را ثابت کرده و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند و در همین راه هم خدمت می‌کند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: وحدت و همدلی برای ایجاد و ثبات امنیت در منطقه لازم و ضروری است و اگر این امر استمرار داشته باشد اتفاق مبارکی در کشور و منطقه می‌افتد و باید همه برای ایجاد این امر تلاش کنیم.
خرّم با اشاره به این‌که یکی از اصلی‌ترین وظیفه سپاه محرومیت‌زدایی است گفت: هیچ سازمانی به اندازه سپاه کار سازندگی انجام نداده، سپاه در مناطق  محروم به ویژه استان‌های کردستان و آذربایجان غربی محرومیت‌زدایی و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی اجرا کرده و نیز برنامه‌هایی را که در راستای توسعه این مناطق باشد انجام داده است.
وی در این رابطه با بیان این‌که خرسندی مقام معظم رهبری و رضایت مردم مهمترین دستاورد سپاه است، افزود: نیروی بسیج و سپاهیان برخاسته از دل همین مردم هستند و با کمک مردم و برای رضایتمندی آنها از سال ۹۲ تاکنون سپاه سید الشهدا دو هزار ۱۰۰ طرح کوچک و بزرگ را در سطح استان در زمینه‌های مختلف مانند عمرانی و فرهنگی انجام داده است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: سپاه در شهرستان بوکان دارای قدرت خوب و قابل قبولی است و در ابعاد مختلف در شهرستان اشرافیت کامل دارد و اعتماد خوبی بین مردم و سپاه وجود دارد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار «طالب رحیمی» به عنوان فرمانده سپاه بوکان معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار «علیرضا مظاهری» تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =